Eğer bir sorun olmazsa pazar veya pazartesi günü LG G3 alıyorum![]()

İnşallah adaşşşAl gel meto

aynen öyle.. antutu skorları bile düşük geliyor sırf onun içinonun ekrana donanım yetmiyor diyorlar, o motor o kasayı çekmez hesabı
Elveda Symbian! (Bu Sefer Şaka Değil)
Elveda Symbian (Bu sefer gerçekten bıraktım, şaka değil.)
+3 konu daha bulamadım diğerlerini
Hayırlı olsun

dostum yaşlanıyorsun .))HortVay be bir zamanlar ne takılırdım şu forumda ...
en çokda bu smileyi özlemişim :
![]()
---
HortVay be bir zamanlar ne takılırdım şu forumda ...
en çokda bu smileyi özlemişim :
iPhone ile gönderdi
dostum yaşlanıyorsun .))


