cLeaninG
Üye
Esnek 1GB Tarifesi 19TL
Arkadaşlar geçen gün sitede gördüm.Yeni çıkmış herhalde hemen koştum Vodafone'ye geçmeye tabi gittim.Bunlar yine bilmiyo.[emoji1] [emoji1] .Zorla hallettik felan.Bence 18TL'lik tarifeden daha güzel çünkü +2000dk+spotify 500mb interneti yanılmıyorsam 5 TL ye alıyorsunuz.+freezone.Bence süper bir tarife[emoji4][emoji6]
Ha unutmadan bu 19TL te ek vergi parasıda ödüceksiniz diye söylendi bana o yüzden her ay 22TL yüklicem.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Ha unutmadan bu 19TL te ek vergi parasıda ödüceksiniz diye söylendi bana o yüzden her ay 22TL yüklicem.
Son düzenleme:

