G2 de nexus gibi güncelleme almıyo ama...iyi yapmışsın artık iphone 5 son güncellemesini alacak ve bitecek birde şarjı hakketen 1 günü çıkartmıyor
MicroSD olmadığından 32GB alsaydın iyiydiDaha yeni aldim ilk gunu de. Iyimi yaptim kotumu bilemedim
16 gb beyaz 23 ay garantisi var 32 gb ithalat garantiki almak yerine 16 lg turkiye alayim dedim biraz yorum yapin iyimi ettim kotumu kotumu
Öylede haklisinda ama şarji hakketen kotu bana goreG2 de nexus gibi güncelleme almıyo ama...
malesef almıyor okadar gerci 5.0.2 geldi ama g2 dede nexusunkinden iyi batarya nexusunda iphone a yakındı benım kullanımımla sarjı Ha benim nexusun kasası catlamıstı serviste para isteyince elimde kalmasın diye iphone 5 le takasladım onuda 7 ay falan kullanmıstım yanı nexusla devam etsem 4 ay garantisi kalmıs olacaktıG2 de nexus gibi güncelleme almıyo ama...
ama hakkını yememek lazım super telefon sarjı iyi olsa iyi kullanılıraynen hocam o biraz kafamı karıstırdı benimde ama ne nexusta ne iphone da 16 gb dolmuyordu sürekli yedek alırım clash dısında pek oyun oynamam hani oynasamda hevesim gecene kadar mesela gta yuklerim 2 gun test ederim performansı nasıl diye silerim aldım bi denemek icin dungeon hunter fifa asphalt real racaing falan kurdumMicroSD olmadığından 32GB alsaydın iyiydi
32 olsa elbet daaha iyi olurdu ama malum sarı ekran hatası verdigi icin ısınınca o riske girmek istemedim ithalat alıpta ugrasmayım dedimaynen öyle düşündüm bende hocamİyi yapmışsın sıradaki iPhone 5 güncellemesi infaz güncellemesi olacaktı.
ios 8.3 ü yükledim traffic racerda iphone 5s e göre biraz hantal geldi bende hiç ugrasmayım dedim tek sorun olabilecek kısım 16 gb ama bundan önceki nexus ta 16 idi iphone da 2 side hiç dolmadı 
bende öyle yaptıgımı duşunuyorum çok şükür bir hafta oldu bir sorun yok şimdilik malum ekimde gelecek güncellemeyi arkadaş çok iyi benzetti iphone 5 için ekimdeki güncelleme infaz güncellemesi olacaktı benim amacım telefonu onu yukleyemezsin kısıtlaması olmadan 1 - 2 sene gittigi yere kadar kullanmak sonrasında alırım yine birsey 1000-1500 artık ozaman nasıl olursaBence doğru iş yapmışsınız. Umarım bir sorunu çıkmaz. Hayırlı , uğurlu olsun.
Arkadasim 10 aydir kullaniyor ida beyaz 16 bi sorun cikmadi simdilikte sari ekran cikarsa cikar malumun isidan oluyor onun disinda 16 ilr 32 arasinda bellek harici bisey yok ki16 lıklar çok arıza cıkarıyor diye biliyorum hayırlısı olsun ins sıkıntı çıkarmaz
Hani faturaua ek tshutle s6 edge yada iphone 6s alayim diyorum eylul gibi falan ama dusununce gerek yok gibi geldiZ3 kullanan arkadaşım şuan dava açıyor para iadesi isteyecek. Ayrıca benzer olayları yaşayan ve olaya objektif bakan bir üye olan @StatTrak te aynı sorunları yaşamış.
