Öneri İphone 5 imi sıfır g2 ile takasladım

Sponsorlu Bağlantılar

avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
İphone 5 imi sıfır g2 ile takasladım
Elimde beyaz iphone 5 vardı garantisi bitmiş şarjı çok az gidiyor diye sıfır beyaz LG türkiye garantili G2 ile takasladım sizce nasıl birde buna aksesuarları nereden alayım
 


byAndroid

byAndroid

Üye
İyi yapmışsın bence
 
Mustafa-26

Mustafa-26

Üye
iyi yapmışsın artık iphone 5 son güncellemesini alacak ve bitecek birde şarjı hakketen 1 günü çıkartmıyor
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
0MG90

0MG90

Üye
Memnunsan sorun yok
Hayırlı olsun
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Daha yeni aldim ilk gunu de. Iyimi yaptim kotumu bilemedim
16 gb beyaz 23 ay garantisi var 32 gb ithalat garantiki almak yerine 16 lg turkiye alayim dedim biraz yorum yapin iyimi ettim kotumu kotumu
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ekleyip iPhone 6 Plus alman daha iyi olurdu. Android'te nexus ve one plus dışında alayına sıcak bakmıyorum artık.
 
0MG90

0MG90

Üye
Daha yeni aldim ilk gunu de. Iyimi yaptim kotumu bilemedim
16 gb beyaz 23 ay garantisi var 32 gb ithalat garantiki almak yerine 16 lg turkiye alayim dedim biraz yorum yapin iyimi ettim kotumu kotumu
MicroSD olmadığından 32GB alsaydın iyiydi
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Nexusun sarjinin iphone 5 ten bi farki yok o yuzden g2 aldim ki zaten nexus 5 satmistim otg kablom falan var ama 32 lerin cogu delta garantiliydi bulamadim lg turkiye o yuZden almadim simdi iphone 5 e guncelleme gelip cihazi yavaslatacak yavaslatacagina gelmeden 2 sene daha kullaniyim kafi
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve tatar1926
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
G2 de nexus gibi güncelleme almıyo ama...
malesef almıyor okadar gerci 5.0.2 geldi ama g2 dede nexusunkinden iyi batarya nexusunda iphone a yakındı benım kullanımımla sarjı Ha benim nexusun kasası catlamıstı serviste para isteyince elimde kalmasın diye iphone 5 le takasladım onuda 7 ay falan kullanmıstım yanı nexusla devam etsem 4 ay garantisi kalmıs olacaktı :D ama hakkını yememek lazım super telefon sarjı iyi olsa iyi kullanılır
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
İyi yapmışsın sıradaki iPhone 5 güncellemesi infaz güncellemesi olacaktı.
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
MicroSD olmadığından 32GB alsaydın iyiydi
aynen hocam o biraz kafamı karıstırdı benimde ama ne nexusta ne iphone da 16 gb dolmuyordu sürekli yedek alırım clash dısında pek oyun oynamam hani oynasamda hevesim gecene kadar mesela gta yuklerim 2 gun test ederim performansı nasıl diye silerim aldım bi denemek icin dungeon hunter fifa asphalt real racaing falan kurdum :D 32 olsa elbet daaha iyi olurdu ama malum sarı ekran hatası verdigi icin ısınınca o riske girmek istemedim ithalat alıpta ugrasmayım dedim
İyi yapmışsın sıradaki iPhone 5 güncellemesi infaz güncellemesi olacaktı.
aynen öyle düşündüm bende hocam :ehe ios 8.3 ü yükledim traffic racerda iphone 5s e göre biraz hantal geldi bende hiç ugrasmayım dedim tek sorun olabilecek kısım 16 gb ama bundan önceki nexus ta 16 idi iphone da 2 side hiç dolmadı :D
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bence doğru iş yapmışsınız. Umarım bir sorunu çıkmaz. Hayırlı , uğurlu olsun.
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Bence doğru iş yapmışsınız. Umarım bir sorunu çıkmaz. Hayırlı , uğurlu olsun.
bende öyle yaptıgımı duşunuyorum çok şükür bir hafta oldu bir sorun yok şimdilik malum ekimde gelecek güncellemeyi arkadaş çok iyi benzetti iphone 5 için ekimdeki güncelleme infaz güncellemesi olacaktı benim amacım telefonu onu yukleyemezsin kısıtlaması olmadan 1 - 2 sene gittigi yere kadar kullanmak sonrasında alırım yine birsey 1000-1500 artık ozaman nasıl olursa
önceden 2000 2500 veriyim en iyisi olsun falan diye düşünüyordum fakat Mesut çeviği dinledikten sonra hak verdim Z3 e 2000 TL verip ne yapıyorsan Z2 yede 1400 verip onu yapacaksın fazlası gereksiz geldi yani elimdekini gittigi yere kadar beni zorlamadan kullanıp sonra son amiralin bir öncekini almak mantıklı geldi
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Zaten ben o yüzden Z2'yi öneriyorum millete.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Z3 kullanan arkadaşım şuan dava açıyor para iadesi isteyecek. Ayrıca benzer olayları yaşayan ve olaya objektif bakan bir üye olan @StatTrak te aynı sorunları yaşamış.
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
16 lıklar çok arıza cıkarıyor diye biliyorum hayırlısı olsun ins sıkıntı çıkarmaz
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
16 lıklar çok arıza cıkarıyor diye biliyorum hayırlısı olsun ins sıkıntı çıkarmaz
Arkadasim 10 aydir kullaniyor ida beyaz 16 bi sorun cikmadi simdilikte sari ekran cikarsa cikar malumun isidan oluyor onun disinda 16 ilr 32 arasinda bellek harici bisey yok ki
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Z3 kullanan arkadaşım şuan dava açıyor para iadesi isteyecek. Ayrıca benzer olayları yaşayan ve olaya objektif bakan bir üye olan @StatTrak te aynı sorunları yaşamış.
Hani faturaua ek tshutle s6 edge yada iphone 6s alayim diyorum eylul gibi falan ama dusununce gerek yok gibi geldi
 


Üst Alt