Kesinlikle ve e250i dışında sorunsuz çalışıyorlar.efsaneler![]()
yok kardeşim öyle şey. saati kapıda ödeme ile aldım. satıcı da öğretmendiPtt kapıda ödeme için şirket fln gerekiyo die bilorum cezası 160 tl miş kdv siz satış yapınca ptt den
O ilk satılan oldu kardeşim.Teşekkürler, 6670 olsaydı iyi olurdu.![]()
