Satılık Nokia 3310, 6670, 1200 ve Samsung E250i

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
najanaja

najanaja

Üye
O kadar diyom uğur'a benim adımı anma diye ne zaman ben gelsem muhabbet oluyo :D Kusura bakma gari @Nextman benim yüzümden dağılıyo konular, bi laf ediyom muhabbete dönüyo napam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman ve @@DiAbLo@@


Hami-Bey

Üye
efsaneler :)
 

nazmican6180

Üye
Ptt kapıda ödeme için şirket fln gerekiyo die bilorum cezası 160 tl miş kdv siz satış yapınca ptt den
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi

nazmican6180

Üye
Ya iyi ozaman bende sahibindende öyle bişi duydum korkmuştum
 
  • Beğen
Tepkiler: @@DiAbLo@@
himmgarip

himmgarip

Üye
3310 satildimi satılmadıysa pm atarmisin hesap numarasini.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 

maddock

Üye
Slm şuan hangi telefonlar kaldı elinde.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
3310 1200 kaldı kardeşim
 

maddock

Üye
Teşekkürler, 6670 olsaydı iyi olurdu.:bilmm
 

süperdodocuk

Üye
Kardeş kolay gelsin telefonlardan 3310 satılmadı ise almak istiyorum 3310 satıldıysa 1200' ü alabilirim. ptt ile kapıda ödeme yaparım. kapıda ödeme ücretini öderim. konuşma imkanımız varsa özelden görüşelim.
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Satılmadı kardeşim ikisi de duruyor.
 
muratcanCNKY

muratcanCNKY

Üye
3310 satıldımı kardeş?
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Yok kardeşim duruyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: muratcanCNKY

süperdodocuk

Üye
karde3ş biz alcaz mesj atmadın biz almıycak mıyız
@@diablo@@ ?????????
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim memlekete gittim kusura bakma internet bulamadım girmeye. Şimdi yazışabiliriz.
 

süperdodocuk

Üye
admin telefonlar alındı konuyu kapat
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
4K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
3K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
913
Doğuş Pertez


Üst Alt