teknolojibaronu
Üye
Hmm olabilir hangi sürüm![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hmm olabilir hangi sürüm![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hmm olabilir hangi sürüm![]()
Hmm olabilir hangi sürüm![]()
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Lollipopa geçtim yükledim şimdi de boşluk var, nedense anlamadım.Yuklenemiyor dememismiydin ?
Lollipopa geçtim yükledim şimdi de boşluk var, nedense anlamadım.

Senin ekran biraz büyük uyumsuzluk olabilir
Birde sanal tuşlara gore ayarliyorlar sanırım bunları
sanırım sanal tuşlardan neyse yapacak birşey yok belki xda da portlarlar..O zaman bizde sanal tuş ekleyelimSenin ekran biraz büyük uyumsuzluk olabilir
Birde sanal tuşlara gore ayarliyorlar sanırım bunları

O zaman bizde sanal tuş ekleyelim

Neyse ben bu tuşlara dayanamıyorum @bahadır_fb![]()

O dert değil ekranı yedi bitirdiEvet insanin eli sanal olmayana gidiyor hep![]()

O dert değil ekranı yedi bitirdi![]()

