Galaxy Note 3 N9000Q Lollipop 5.0.1

Sponsorlu Bağlantılar

yurtdasster

Üye
selam dostum bende note 3 9000Q var rom indir ama recovery mod rom görmüyor sizin kullandığınız hangi recovery mod ....
 


H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
    Konu Sahibi
selam dostum bende note 3 9000Q var rom indir ama recovery mod rom görmüyor sizin kullandığınız hangi recovery mod ....
Bu custom rom değil yedek alınmış rom telefona atacaksın 1. Sayfada yazıyor gerisi
 

yurtdasster

Üye
Bu custom rom değil yedek alınmış rom telefona atacaksın 1. Sayfada yazıyor gerisi
ya dostum çok özür diliyorum bana tam olarak açıklayabilirmisin çünkü tlf tamamen kapandı sadece logo çıkıyor sonra kara ekran acil yardımm..
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
    Konu Sahibi
ya dostum çok özür diliyorum bana tam olarak açıklayabilirmisin çünkü tlf tamamen kapandı sadece logo çıkıyor sonra kara ekran acil yardımm..

Odin ile bootloader yükle 1. Sayfada var linki
ama sen iyisimi rusya romunu indir sammobile den odin ile flashla
 
m ismail

m ismail

Üye
S a bilader bende android 5.0 yüklu nasil yapim odinlemi bu dosyada şarz nasil suanki android 5.0 hayvan gibi şarz yiyor bide ram kullanımı duzeltilmişmi ?
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
    Konu Sahibi
S a bilader bende android 5.0 yüklu nasil yapim odinlemi bu dosyada şarz nasil suanki android 5.0 hayvan gibi şarz yiyor bide ram kullanımı duzeltilmişmi ?
rusya romunu indir sammobile den odin ile flashla
 
m ismail

m ismail

Üye
rusya romunu indir sammobile den odin ile flashla
Yukardaki 0.98 gb lik dosyayi indirip odinle flashlayimmi bide benim cihazda android 5.0 yüklü onuda odinle flashlamistim sorun olmaz degilmi .
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
    Konu Sahibi
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Stabilizasyon sorunlari var mi? Ben N9005 Yunanistan 5.0 i kullaniyorum telefonun batarya ve performansi fark edilir derecede kotuye gitti.
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
    Konu Sahibi
Stabilizasyon sorunlari var mi? Ben N9005 Yunanistan 5.0 i kullaniyorum telefonun batarya ve performansi fark edilir derecede kotuye gitti.
Bu n900 ve n9000q modelleri içindir yüklersen Brick (tuğla) olur...
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Adem Da

Adem Da

Üye
Rusya surumu için kernel lazım hangisini yukleyelim
tesekkurler
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dr.Ketan kurun telefon NOTE 4 oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: xmustx ve H.Reşit POLAT
bahtiyarus

bahtiyarus

Üye
merhaba , link silinmiş ustam :(
 


Üst Alt