Samsung Galaxy Alpha Antutu testi 50bin çivarı çıktı.

Sponsorlu Bağlantılar

jamalpay95

jamalpay95

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Alpha Antutu testi 50bin çivarı çıktı.
Samsung Galaxy Alpha Antutu testi 50bin çivarı çıktı ve şuan en üstte yer alıyor bunda bir yanlışlık varmıdır?
 


Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Vardır g2 bile 40k alıyor
 

melikcan06

Üye
50 bin civarı çıktığını bir videoda görmüştüm bunun nedeni 720p ekran olması diye biliyorum doğru olabilir
 
jamalpay95

jamalpay95

Üye
    Konu Sahibi
aynen ben de öyle tahmin etmiştim ama şu oyunu neden çalıştırmıyor hiç anlamadım "
The Witcher Battle Arena " :(
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Ne yanlışlığı :D sonuç doğru zaten üst düzey bir telefon o kadar yüksek almasının sebebi de 720p ekran güzel performansli cihaz
 
jotem173

jotem173

Üye
Ne yanlışlığı :D sonuç doğru zaten üst düzey bir telefon o kadar yüksek almasının sebebi de 720p ekran güzel performansli cihaz
Özellikleri ni biliyorsan bi yazsana sen neymissin be alpha :)
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Hacı nete yaz beni uğraştırma ya detaylı bilmiyorum zaten exynos kaç var o bile aklımdan çıktı 5420 olabilir olmayabilir de :D 2 gb ram gpu da ne var onuda unuttum sen bak işte
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Note 3 le birebir aynı güçte bi donanımı olduğunu düşünürsek birazdaha fazla aslında,720p ekranda bu sonuç gayet normal.
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye

Mobilde olduğum için sadece link verebiliyorum
 
İbrahimakinci

İbrahimakinci

Üye
Yıllardır android pekçok telefon kullandım ilk defa hiç kasmayan, donmayan ve beni uygulamadan atmayan bir telefon kullanıyorum. İki aydır alpha kullanıyorum ve bazen apple mı kullanıyorum diyorum bu stabil lik harikaymış gerçekten. Bence de bu sonuç yüksek donanıma rağmen full hd yerine hd ekran kullanmalarından sebep tabii ki.
Yıllarca başka telefon almaya niyetim yok sene sonu gelecek 4g desteği var zaten. Almanya'daki bacanağım pille arka kapak arkasına konulan qi (wireless) şarj bandı da getirdi. Yeni s6 edge gibi padin üstüne bırakınca şarj ediyor hiç soketi ile uğraşmadan. Daha ne isteyeyim, ileri teknolojiye sahip ve stabil :)
 


Üst Alt