Yıllardır android pekçok telefon kullandım ilk defa hiç kasmayan, donmayan ve beni uygulamadan atmayan bir telefon kullanıyorum. İki aydır alpha kullanıyorum ve bazen apple mı kullanıyorum diyorum bu stabil lik harikaymış gerçekten. Bence de bu sonuç yüksek donanıma rağmen full hd yerine hd ekran kullanmalarından sebep tabii ki.
Yıllarca başka telefon almaya niyetim yok sene sonu gelecek 4g desteği var zaten. Almanya'daki bacanağım pille arka kapak arkasına konulan qi (wireless) şarj bandı da getirdi. Yeni s6 edge gibi padin üstüne bırakınca şarj ediyor hiç soketi ile uğraşmadan. Daha ne isteyeyim, ileri teknolojiye sahip ve stabil
