Basın?Basına haber verip geliyorum.![]()
MedyaBasın?

Oldu.
tamamsoyadımı nick'im yapmak yerine nette kendimi biraz daha gizlemek istiyorumaklımda birkaç farklı nick var, eğer birkaç hafta içerisinde 5 yıldır kullandığım nickimi değiştirirsem şaşırmayın.
İlginç olur.bende değiştirip genç007 yapsam nasil olur acaba![]()
![]()
@İhtiyar007 @muhammed4949
yapıyorum o zamanİlginç olur.

Denişik olur.bende değiştirip genç007 yapsam nasil olur acaba![]()
![]()
@İhtiyar007 @muhammed4949
YaşlıTaş Yap![]()
ihtiyara tepki olarak yapıyorum ben bunu 
bu sefer kesin yapıyorumDenişik olur.

Be istesemde değiştiremem hak yokihtiyara tepki olarak yapıyorum ben bunu
bu sefer kesin yapıyorum![]()
benimde son hakkımBe istesemde değiştiremem hak yok


Ne yapıyorsu ?benimde son hakkım
talep gönderdim bakalım ne olacak![]()
"Genc007"Ne yapıyorsu ?
Ç olmuyor mu"Genc007"

