Haber S6 Çizimleri Açığa Çıktı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
man20

man20

Üye
istersen bi cetvel bul da CM ile MM farkına bak 6.9 CM yi ölç ve telefonun o kalınlıkta olduğunu hayal et ;)
Aaa evt haklısın. atakan beni yanılttı. Ben nedense 6.91 mm olarak düşündüm o yüzden de 6.9 cm'nin doğru olduğunu vurgulamıştım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN


TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Aaa evt haklısın. atakan beni yanılttı. Ben nedense 6.91 mm olarak düşündüm o yüzden de 6.9 cm'nin doğru olduğunu vurgulamıştım :)

en kalın telefon bile 6-7 cm sanırım :D
 
PrisonerMacTavish

PrisonerMacTavish

Üye
Şu s serilerinin hiçbirinin tasarımını sevmemişimdir herhalde.
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Sırf Kamera Çıkıntısından Alınmayabilir iPhone 6 Gibi Satılır Sanmasınlar
---
Ondada Çıkıntı Var Ama Adı Yetiyor
 
mrzstyl

mrzstyl

Üye
konu s6 çizimleri ama iphone ne alaka :blink:
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Bu forumda hangi konuyu kirletmedik ki :ehe
 
0MG90

0MG90

Üye
Çizim bildiğin iPhone gibi.
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Paint terk gibi tasarımlar :) Şu tasarım ekibi bende olsa alayını kapının önüne koyardım.
İnsan azıcık özgün tasarımlar yapar yahu!
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
S6 nın çoktan görüntüleri sızdı ki bile, bunla aynı :D
 
SAMSUN555555

SAMSUN555555

Üye
Samsung ülkemizde hiçte Hak etmediği fiyatlardan satılıyor. İşin enteresanı bütün cihazların tasarım ve özellikleri neredeyse hep aynı. Oysa ne ürünler var her bakımdan samsungtan üstün ama gelde anlat. Ortalama değeri 300 TL olması gereken makina ülkemizde 1000 TL
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Ülkemizin azizliği...
 
mcnpl4

mcnpl4

Üye
bu saatten sonra niye gecmise donup alt ve ust kenarlarda bu kadar bosluk birakiyorlar ki. s3 gibi olmus. ekrani biraz da buyutup kenarlari azaltip s7 diye satarlar sonra da. ayrica sizan resim gecekse iphone cakmasi olmus tamamen
 
SAMSUN555555

SAMSUN555555

Üye
Samsung zaten tasarım özürlü bi firma
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt