coskunsaglam
Üye
samsung s4 şarj sorunu.
meraba arkadaşlar. 1 aydır samsung s4 kullanıyorum. Şarj uzatmak için ne yapmam gerekir. Whatsap dışında kullandığım bi program yok root yk rom atmdım cmw yok ama şarja faydası olursa rootlayabilirim. Telefonu mesajlaşma dışında kullanmıyorum 3310 gbi yani. Program uyutma fln varmış. Öneriniz nelerdir. Teşekkürler.

