samsung s4 şarj sorunu.

Sponsorlu Bağlantılar

coskunsaglam

Üye
    Konu Sahibi
samsung s4 şarj sorunu.
meraba arkadaşlar. 1 aydır samsung s4 kullanıyorum. Şarj uzatmak için ne yapmam gerekir. Whatsap dışında kullandığım bi program yok root yk rom atmdım cmw yok ama şarja faydası olursa rootlayabilirim. Telefonu mesajlaşma dışında kullanmıyorum 3310 gbi yani. Program uyutma fln varmış. Öneriniz nelerdir. Teşekkürler.
 


coskunsaglam

Üye
    Konu Sahibi
var mı önerisi olan ?
 
JrSparrow

JrSparrow

Üye
Ben bir çok internet destekli program ve oyun oynuyorum ama öyle hemen bitmiyor şarjı. Kullandığım programlar: Facebook, Twitter, Instagram, Swarm, Skype ve birsürü programlar ayrıca oyun oynuyorum. Bu programları kullandığıma rağmen 1 güne yakın dayanıyor. Sana önerim bataryayı tam boşaltıp tam doldur öyle kullan. Şarj % 20-30 gibiyken şarja takarsan bu bataryanın ömrünü kısaltır. O yüzden bataryayı tam boşalt ve tam doldur. :oke:
 

coskunsaglam

Üye
    Konu Sahibi
bu gereksiz programları uyutma varmış arka planda çalışmıyormuş onu nasl yapıyoruz
 
JrSparrow

JrSparrow

Üye
Onu maalesef bilmiyorum.
 
manguru022

manguru022

Üye
Ben bir çok internet destekli program ve oyun oynuyorum ama öyle hemen bitmiyor şarjı. Kullandığım programlar: Facebook, Twitter, Instagram, Swarm, Skype ve birsürü programlar ayrıca oyun oynuyorum. Bu programları kullandığıma rağmen 1 güne yakın dayanıyor. Sana önerim bataryayı tam boşaltıp tam doldur öyle kullan. Şarj % 20-30 gibiyken şarja takarsan bu bataryanın ömrünü kısaltır. O yüzden bataryayı tam boşalt ve tam doldur. :oke:

yüzde 30 larda sarja takmak sıkıntılı olabiliyor bazen orda haklı olabilirsinde. Bataryayı tamamen bosaltmak o kadar zararlıki ömrünü cok ama cok kısaltıyor biraz arastırıp yada bildiğimiz sorulara cevap verirsek iyi olur arkadasım yanlıs yollara sevk etmeyelim insanları. bataryayı asla tam bosaltma yüzde 15 de takmalısın.
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Grenify Kullanmalısın
 
JrSparrow

JrSparrow

Üye
yüzde 30 larda sarja takmak sıkıntılı olabiliyor bazen orda haklı olabilirsinde. Bataryayı tamamen bosaltmak o kadar zararlıki ömrünü cok ama cok kısaltıyor biraz arastırıp yada bildiğimiz sorulara cevap verirsek iyi olur arkadasım yanlıs yollara sevk etmeyelim insanları. bataryayı asla tam bosaltma yüzde 15 de takmalısın.
Tamam öyle diyorsunda ben bir ara şarj problemi yaşadığımda samsung servisinden dinledim bu olayı. Bende her zaman % 5 ile 15 arasında şarja takıyordum ve şarjı hemen bitiyordu. Ben sadece Samsung'un dediği şeyleri söyledim. Bunun yanlış yola sevk etmeyle alakası yok bence.
 

coskunsaglam

Üye
    Konu Sahibi
arka plandaki ram yiyen gereksiz programları nasıl kapatıyoruz ?
 
ykpknl

ykpknl

Üye
greenify ile uygulamalalrı uyutabilirsin bn sadece mesajlaşma programları haricinde herşeyi uyutuyorum şarj en azndan kendi kendine azalmıyo daha iyi gdiyo programları bn açmadıkça çalışmıyolar
 

coskunsaglam

Üye
    Konu Sahibi
greenify ile uygulamalalrı uyutabilirsin bn sadece mesajlaşma programları haricinde herşeyi uyutuyorum şarj en azndan kendi kendine azalmıyo daha iyi gdiyo programları bn açmadıkça çalışmıyolar
rot gerekiyor mu
 
ykpknl

ykpknl

Üye
uygulamaları uyutmaya root lazım değil
 


Üst Alt