clash of clans hile

Sponsorlu Bağlantılar

Yusuf0111_Oğuzhan

Yusuf0111_Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
clash of clans hile
Arkadaşlar herkezin bildiği gibi clash of clans ta sunucu dışında yapılan hileler geçersiz oyüzden bende size hile yapmayı öğreneceğiz

Öncelikle telefonunuza rootlu olması lazım ve google play a gidip host editör isimli uygulamayı indirin

Play link





Sonra yeni yukarıda ki add host yazısına tıklayın ve gerekli bölümlere
şunları yazıyoruz

Ip:92.222.8.128
HostName:gamea.clashofclans.com




Sonra oyuna girin ve bukadar iyi oyunlar

Not: bu bir sunucu değiştirme hile sıfır konu düzenlenecektir
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
konuyu kısa sürede düzenleyiniz aksi takdirde silinir, teşekkürler
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Tam olarak ne işe yarıyor? Anlamadım. Ban yeme riski nedir?
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54, Sucrofe ve Alo_Azrail
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
yeni bir hesap açıp denemek lazım ama yapasim yok :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Blustacks ile denedim bir faydası olmadı şimdiden söyleyim net bilgi bekliyoruz konu sahibinden resimli bir şekilde izah ederseniz. Aksi takdirde konuyu kapatacağım.
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Şimdi indirip bi deniycem tablete bakalım :elller:
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye

Oyunu iok defa kurdum açtım para böyle işe yaradı galiba @Nextman
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Dene bakalım ilerlet ban gelecek mi ? :ehe
Abi bukadar sey kurdum suan ama mesela telefenda root yok benim oyuna girerken sadece isim sordu yazdım oluşturuldu telefon da nasıl oynarım yardım edermisiniz
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Abi bukadar sey kurdum suan ama mesela telefenda root yok benim oyuna girerken sadece isim sordu yazdım oluşturuldu telefon da nasıl oynarım yardım edermisiniz
Bir hesap ile giriş yapacaksın işte ozaman anlaşılır telefon sistemine kur, sen bu oyunu nereye kurdunki :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Bir hesap ile giriş yapacaksın işte ozaman anlaşılır telefon sistemine kur, sen bu oyunu nereye kurdunki :hmmm
Tablete demin bir savaş yaptım ve böyle şimdi :DDD

Ama faceyle giriş yapmaya çalıştım belki ondan level düşmüştür
 
  • Beğen
Tepkiler: Sortlu_kral ve Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Arkadaşın bahsettiği gibi reel sunucu dışı olabilir bu ozaman bir zevki kalmaz bakalım takip ediyorum sen genişlet köyü nereye kadar gidiceksin bakalım :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Arkadaşın bahsettiği gibi reel sunucu dışı olabilir bu ozaman bir zevki kalmaz bakalım takip ediyorum sen genişlet köyü nereye kadar gidiceksin bakalım :ehe
Şimdi bi savaş yaptım çok güçlü bi yere saldırdı m 9 levw düştü car online eslestir dedim olmadı galiba senin dedigin gibi olabilir




Oyun dan çıkınca level düşüyor nedense sadede
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tamam arka arkaya mesaj yazmana gerek yok son olarak sonucu yazarsın :cool
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Dediğim gibi imkansız bende bir tablet bulursam denerim ama hesabımı tehlikeye atmam başka oyunlarda var :cool
 
0MG90

0MG90

Üye
Çüş :o Bunu iOS'ta yapamaz mıyım?
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54


Üst Alt