Discovery 2 Güncelleme ile Neler Değişmiş !

Sponsorlu Bağlantılar

YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
Discovery 2 Güncelleme ile Neler Değişmiş !
Güncelleme bunları sağlıyor :

Beyaz renkteki cihazların dokunmatik tepki performansında iyileştime yapıldı
Batarya yüzdesindeki artış ve azalışlar ile ilgili hatalar giderildi.
Kısayollardaki ekran parlaklığı ayarı manuel olarak değiştirilme imkanı getirildi.
Bluetooth senkronizasyonu ile ilgili iyileştirme yapıldı (araç senkronizasyonu)
Rehberde +90 vb. Gibi numaraları kaydetme ve görüntülemedeki sorun giderildi.
Wi-fi bağlantısı ile ilgili iyileştirmeler yapıldı.
Şebeke ve çekim sinyali ile ilgili iyileştirmeler yapıldı.
Galeride albüm oluşturma özelliği getirildi

Benim cihaz şuan hiçbir rom yüklü değil garantiye göndercem göndermedim daha söylenenlere göre böyle farklılıklar varmış
ama kendi tarafımdan test edilmedi
 


YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
 

seytanazapta666

Üye
performans olayi yalan bende guncelledim pismanim sadece dokunmatik iyi oldu oda telefon isinana kadar isininca tel soguyana dek toplayamiyo kendini dokunmatik islemiyor sikinti var diyebilirim
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
performans olayi yalan bende guncelledim pismanim sadece dokunmatik iyi oldu oda telefon isinana kadar isininca tel soguyana dek toplayamiyo kendini dokunmatik islemiyor sikinti var diyebilirim
MTK işlemci olduğundan çok ısınıyor bide şuan kıs mevsimindeyiz
 

seytanazapta666

Üye
arkadaslar bir sey soracam ya bu uyguama menusunde ben uygulamalari isredigim yere tasiyamiyom sizdede varmi ayni sorun yoksa baska bir yolumu var bu isin anlamadim gitti ustune basili tuttugumda ana ekrana atiyo simgeyi
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
_RYUK_

_RYUK_

Üye
arkadaslar bir sey soracam ya bu uyguama menusunde ben uygulamalari isredigim yere tasiyamiyom sizdede varmi ayni sorun yoksa baska bir yolumu var bu isin anlamadim gitti ustune basili tuttugumda ana ekrana atiyo simgeyi
ayni sorun herkeste var. başka launcher kullanmalisin
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54

seytanazapta666

Üye
lanuncher kullnamiyorum son guncelleme geldikten sonr sikinti oldu lancher kurduktan sonra dokunmatik yavasliyoror menude kaydirma yaptigimda ya yapmiyor yada dokundugum yerde ne varsa onu aciyor deli oldum ya guncellemeden once bole bi sikinti yoktu go launcher yada next launcher ikiside aynisini yapiyo oburkulerde hosuma gitmiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
_RYUK_

_RYUK_

Üye
360 launcher kullan takılma yok orijinal launchere yakin ayrıca istediğin özelliklerde mevcut
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
Orijinal launchere tema eklenmiyor uygulama yerde değiştirilmiyor dün fabrika ayarlarına döndürdüm teli ölümüne kasıyordu düzeldi
 

seytanazapta666

Üye
bende dondurdum fab ayarlarina ama go lanuncher ve next launcherde kasniyo ama dokunmatik ya cok algiliyor yada tepki vermede gec kaliyor du hala da ayni kullanamiyorum o yuzden iki launcheride
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
Telefon la demin call of duty oynadım uyumlu degil aslında google play de gözükmüyor telefon ısınınca dokunmatik kafayı yiyor suan ilk defa oldu
 

seytanazapta666

Üye
gecmis olsun bende de ayni sorun var ama guncelemeden sonra basadi bu olay ben mail attim telpaya gonder bagalim dediler gondersem cakacakar sistemi geri gonderecekler o yuzden gondermedim bende yapacak bir ey yok yeni guncellemeyi beglemekten baska
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
gecmis olsun bende de ayni sorun var ama guncelemeden sonra basadi bu olay ben mail attim telpaya gonder bagalim dediler gondersem cakacakar sistemi geri gonderecekler o yuzden gondermedim bende yapacak bir ey yok yeni guncellemeyi beglemekten baska
Benim cihazda root yok servise yolladım en son sürüm rom yüklü
 

seytanazapta666

Üye
bendede root yok bende gonderdim servise en son surum yuklu ama bole sereise gondermeden once isininca boke sikinti yapmiyodu yeni guncelleme yi beklemekten baska care yok gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
arkadaşıma güncelleme gelmemiş hala bütün sürümler için güncelleme geldi mi
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
    Konu Sahibi
Benim sürüm 1023
 

seytanazapta666

Üye
benimkide 1023 sikkintiiiii
 
  • Beğen
Tepkiler: YaşlıTaşCocuk54

seytanazapta666

Üye
1023
 


Üst Alt