Haber Windows Store Gift Card 25 TL = 10 TL :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
emz

emz

Üye
Arkadaşlar merhaba, daha önce gift card kullanan var mı aranız da ? Benim elimde 25 karakterli kodlar var. Bu işinizi görüyor değil mi


Abi ben parayı hallettim. Kaç tanesini vereceksen Ben almaya hazırım. Ama en azından ikisini almak istiyorum. Sen kaç verirsen hazırım yani. Paypal hesabını yaz ben parayı aktarayım sana. :)
Pm atamadım sana. Neden bilmiyorum ama engelliyor.
 


Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
paypal adresim [email protected]
mail yolu ile de iletişime geçebiliriz
Arkadaşlar şunu da belirtmek istiyorum. Herkes sadece 1 adet alabilir, daha fazla veremiyorum çünkü çok kişi yararlansın istiyorum.
Arkadaşlar 2 adet kaldı :)
İlkini baysal.onur arkadaşımız aldı.
 

bayon

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Osman Özer Öz
emz

emz

Üye

Oldu sanırım. :) Diğer konuyla ilgili bir isteğin olursa söyleyeyim hemen yazsın sana.
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
mail adresini verir misiniz. ordan göndereyim size kodu @emz
Oldu sanırım. :) Diğer konuyla ilgili bir isteğin olursa söyleyeyim hemen yazsın sana.
Özelden yazdım gift card kodunuzu
Son 1 adet kaldı arkadaşlar :)
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
Kampanyamız şimdilik sona erdi arkadaşlar :) İlginiz için teşekkürler.
her zaman Windows Phone :)
Arkadaşlar merhaba, 2 adet daha gift card var elimde, almak isteyenler pm'den iletişime geçebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Kampanyamız şimdilik sona erdi arkadaşlar :) İlginiz için teşekkürler.
her zaman Windows Phone :)
Arkadaşlar merhaba, 2 adet daha gift card var elimde, almak isteyenler pm'den iletişime geçebilir.
senin gift kartların da maşallahı var maşallah :D
 
emz

emz

Üye
Benimki yüzsüzlük oldu galiba ama alan yoksa kendime alırım :ehe. Şaka bir yana teşekkürler abi. Ama yine de alan olmazsa ben mağazayı kapatmak için alırım :D
 
Osman Özer Öz

Osman Özer Öz

Üye
    Konu Sahibi
Benimki yüzsüzlük oldu galiba ama alan yoksa kendime alırım :ehe. Şaka bir yana teşekkürler abi. Ama yine de alan olmazsa ben mağazayı kapatmak için alırım :D
İstersen verebilirim :) Son 1 tane daha. :)
 
emz

emz

Üye
Gönderdim. Geldiyse tamamdır. Ama uygulamadan denedim bu sefer o nedenle emin olamadım.
 
suleymaneser

suleymaneser

Üye
bende talip oluyorum kodlara, o fiyatı oderim. 25tl nin sadece 14 tlsini kullanıcam sırf minecraft için. bana sat osman karde
 
emz

emz

Üye
bende talip oluyorum kodlara, o fiyatı oderim. 25tl nin sadece 14 tlsini kullanıcam sırf minecraft için. bana sat osman karde


Bende aldım ama bu oyuna o kadar para vermeye değer bir şey var mı emin olamadım. Bir de yakında yılbaşı indirimi olacak. Belki inerse diye şimdi almayayım dedim;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt