Unlock Hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CyberBandit

Üye
    Konu Sahibi
Unlock Hakkında
Arkadaşlar size bir sorum olacak:
İnternette unlock yapmayı adım adım anlatan bir video gördüm, sonrasında internette arattığımda garantinin bozulduğunu; ama eğer fabrika ayarlarına döndürürsem(yeni rom atma olayı da varmış sanırım) relock olacağını okudum. Bu doğru mudur?
Telefonum Nokia Lumia 625.
Video da bu:
 


CyberBandit

Üye
    Konu Sahibi
Sorumun cevabını bulamadım. Cevap bekliyorum.
 
emz

emz

Üye
Sorumun cevabını bulamadım. Cevap bekliyorum.


Aslında bulabilmeniz lazımdı o konuda çünkü bizler konuşurduk ve ben hatırlıyorum yazıldığını. Ama yazayım size.
Size tavsiyem sdk ile yapmanız. Eğer onunla yaparsanız relock tuşu çıkacak ve geri alabileceksiniz. Ama baykuş takma isimli programı kullanırsanız Lumia/Nokia software recovery tool ile kurabilirsiniz. Sanırım ismi lumia ile değişmiş artık ama bilmiyorum. Bu programla cihaza yazılımı sıfırdan kurarsınız. Eğer kurarsanız unlock gidecektir. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: CyberBandit

CyberBandit

Üye
    Konu Sahibi
Gözümden kaçırmışım, iki cevap için de çok teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: emz
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Mesele çözüldüğüne göre :locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt