o romla sifir kasma ile oynarsinTelefonda orjinal rom var. S3 kullanıyorum bu uygulamalari kuramaz miyim
o romla sifir kasma ile oynarsinTelefonda orjinal rom var. S3 kullanıyorum bu uygulamalari kuramaz miyim
Oyun sürekli takılıyor telefon kitleniyor silmek zorunda kaldım.
Oyuna baslamadan once acik uyg. Kapatıp ram temizlersen sorunsuz oynayabilirsin diyecegim ama benim ram 1.5gb bu sekilde sorunsuz oynuyorum.
kardeşim onları bende biliyorum zaten sorun telefonda veya ramde filan değil öyle olsaydı modern combat 4 ü ve asphalt 8 i de oynayamazdım.
Hmm zaten sen sorunu oyunu kaldırarak çözmüşsün, ben kendi cihazimdaki cozumu yazmıştım işine yaramamasına üzüldüm.
