Tavsiye Nexus 4 vs. Lg Optimus G

Sponsorlu Bağlantılar

NEXUS

NEXUS

Üye
ne kadar fark var 5.0 telefonu uzayamı çıkarıyor
Bi kere holo arayüz ile material design e bak. Aradaki farkı gör.
Performans , çoklu kullanıcı , ve saymadığım bir çok şey :) , uygulamalarda material design e geçecek ;)
 


Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
arayüzü gelişti diye çok mu iyi oldu şimdi
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Ayriyeten sadece arayüz le sınırlı olmadığını 5.0 ı biraz araştırıp öğrenirdin ?
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
peki başka neyi war kardeşim
 
NEXUS

NEXUS

Üye
İnternet diye birşey var öle değil mi ?
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
CaptainShadow123 bataryaya çok önem veriyor
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Android 5.0 da batarya performans ı çok fazla arttı onu da bilmiyorsun dur. :)
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
sonuçta ANDROİD yine de pek bir şey farketmez
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Bu lafınla hiç birşey bilmediğini kanıtladın tebrikler
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
araştır abim wp mi iyi batarya kullanıyor yoksa androidmi
 
NEXUS

NEXUS

Üye
araştır abim wp mi iyi batarya kullanıyor yoksa androidmi
Android 5.0 ın batarya performans ı gayet iyi sen şimdi stabilite den bahsedersin.
"Nexus kullanmayan android kasıyor demesin."
Başkada birşey yazmıcam ;)
 
maskedboy

maskedboy

Üye
zaten 900 liraya telefon alacaksın bunlar 2012 yılında çıkan modeller bence para biriktir 200 lira felan daha ekle adam akıllı telefon al mesela lg g2 kullanıyorum ve memnunum herkes memnun içinizde önermeyenler olacaktır tek kötü yanı var gece çekimleri vasat ve frame düşmeleri olabiliyor ama güzel kamerası var
 
Alp-Khan

Alp-Khan

Üye
    Konu Sahibi
wp öneriniz var mi
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
lumia 520
yada 525
 
lazye

lazye

Üye
Wp lumia 925 veya 1320 öneririm
 
Alp-Khan

Alp-Khan

Üye
    Konu Sahibi
dalga mı geçiyon kardeşim
ben de tam o ikisi arasında kaldım
ama hangisi 925 mi 1320 mi ?
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
şaka şaka lumia 1520 veya 930
 
maskedboy

maskedboy

Üye
ben hiçbir wp modelini önermiyorum belki bazıların tasarımı çok hoş görülebilir ama verdiğiniz parayı hak edecek telefonlar olduğunu düşünmüyorum wp her nekadar hızla gelişmeye devam etsede y uygulama hala az onuda geçtim hepsi de verimli değil mesela instagram hala betada. Kimisinin ekranı iyi olur ram düşük olur kimisin ekranı büyüktür çözünürlüğü düşüktür kimisinin bataryası azdır kimisiniz bi bakarsın eski işlemci kullanır yani illa her modelinde bir dengesizlik var bana göre wp en az 1 sene sonra alınmalı dediğim gibi bana karşı çıkanlar olabilir önyargılı değilim bu sadece benim görüşüm
 
Üstad-ı Hacker

Üstad-ı Hacker

Üye
ben hiçbir wp modelini önermiyorum belki bazıların tasarımı çok hoş görülebilir ama verdiğiniz parayı hak edecek telefonlar olduğunu düşünmüyorum wp her nekadar hızla gelişmeye devam etsede y uygulama hala az onuda geçtim hepsi de verimli değil mesela instagram hala betada. Kimisinin ekranı iyi olur ram düşük olur kimisin ekranı büyüktür çözünürlüğü düşüktür kimisinin bataryası azdır kimisiniz bi bakarsın eski işlemci kullanır yani illa her modelinde bir dengesizlik var bana göre wp en az 1 sene sonra alınmalı dediğim gibi bana karşı çıkanlar olabilir önyargılı değilim bu sadece benim görüşüm
Aynen katılıyorum
zaten o metroya bi ısınamadım gitti
 
  • Beğen
Tepkiler: maskedboy


Üst Alt