Haber En Ucuz iPhone 6 Satış Fiyatı

Sponsorlu Bağlantılar

Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
En Ucuz iPhone 6 Satış Fiyatı
Sam’s Club tarafından satışa sunulacak iPhone 6 modeli fiyatı şaşırtıyor.

iPhone 6 piyasaya sürüldüğü günden itibaren mobil pazarda büyük ilgi görüyor.

Dünya çapında GSM operatörleri çeşitli kampanya ve sözleşmeli olarak satışlarını sürdürüyor. Genel olarak tercih edilen model ise iPhone 6 modeli olarak biliniyor. Kısa bir süre önce internete düşen bir satış broşürü ise görenleri şaşırtıyor. Telefonun orjinal olduğunu anlayan tüketiciler ise şimdiden 15 Kasım tarihini bekliyor.



İnternete sızan satış broşüründe 99 $ olarak lanse edilen fiyatın 16GB’lık modeli olduğunu belirtelim. Yaklaşık mağaza başına 40 ila 50 adet ile sınırlı olan cihazların 64GB modeli 199 $ 128GB modeli ise 299 $ olarak fiyatlandırılmış. 15 Kasım tarihinde iki yıl anlaşma imzalanarak sahip olunabilecek.
 


furkankaya559758

Üye
750 TL'ye 128 GB iPhone 6 vay be.
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
Bu cihazın ne farkı var çok ucuzmuş :)
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Alo_Azrail
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Aynı kampanyayı bizim ülkemizde düşünüyorum da misal tarifeye ek ayda 200 tl 24 ay!!! Ödediğin faturaya mı yanasın 3000 liralık cihazı 4800 tl ye aldığına mı yanasın yoksa enayi yerine konduğuna mı yanasın.
Allah bizim ÖPER-ATAR firmaların kârlarına zeval vermesin!!!!
 
  • Beğen
Tepkiler: erko merko, Murat Alper, beytullah6767 ve 3 diğerleri
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Aynı kampanyayı bizim ülkemizde düşünüyorum da misal tarifeye ek ayda 200 tl 24 ay!!! Ödediğin faturaya mı yanasın 3000 liralık cihazı 4800 tl ye aldığına mı yanasın yoksa enayi yerine konduğuna mı yanasın.
Allah bizim ÖPER-ATAR firmaların kârlarına zeval vermesin!!!!
Taksiti kaldırınca millet durdu sanki çoğu kişi operatörlere yöneldi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Taksiti kaldırınca millet durdu sanki çoğu kişi operatörlere yöneldi.
Yüksek fiyatlar ödeniyor. Ödeme gücü olmasada alıyor katılıyorum İsmini belirtmek istemediğim genel de tahmin edilen satış mağzası 2000 Tl değerindeki telefonu nasıl 3500 Tl den satıcak :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Emrah_-06
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Ne aldığını bilen tüketici araştırır zaten :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Benim paralar yalan oldu. 1200 liram kaldı şuan. 1200 lirayı peşin verip geriye kalanını her ay 200 lira ile ödeyip alabileceğim yer var mı ?
 
Emrah_-06

Emrah_-06

Üye
Var
Benim paralar yalan oldu. 1200 liram kaldı şuan. 1200 lirayı peşin verip geriye kalanını her ay 200 lira ile ödeyip alabileceğim yer var mı ?
bi ara bende araştırıyodum. şöyle yapabilirsin mesela gidersin vatanda diyelimki 2000 tl lik bi telefon alcan 1200 sende var çekersin 800 tl odeo bank kredisi. 2000 tamamlar cihazını alır 800 ün taksitinide bankaya ödersin. Gold da da aynı şekilde. Birde goldda bi sistem daha vardı adını unuttum % 45 ini mi ne peşin ödeyip gerisini taksitle ödeyebiliyodun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Taksit senetli satış yapan firmalar var. . Onlarda operatör firmalardan farklı değiller. 1000 tl lik cihazı 1400-1600 civarlarında satıyorlar. (5800 xm Sıfırı 600 tl iken yön avm denen firma taksitle 950 tl fiyat çekiyordu)
Yani peşin para vereceksin alacaksın yada öper atar firmalar veya bu tip satıcı firmalar şirketler tarafından bir şekilde öpüleceksin!!!
Bir de ısrarla sıfır cihaz diye tutturan arkadaşlara da hayret ediyorum.
İkinci el piyasasından daha yüksek donanımlı cihazları ucuza bulursunuz. Kalan paranızla da eşini aileni güzel bir akşam yemeğine çıkartabilirsiniz.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben zaten bilerek belirtmedim :cool
 
0MG90

0MG90

Üye
Orada kontratlılar kazık fiyat değil tabi millet alır
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
acaba app store'ye bu fiyatlardan gelirmi :hmmm
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
Kontratlı fiyattır. Amerikada da iphone 199$ ama aylık 100$ (250 lira) fatura ödüyorlar. Eğer fatura ile hesaplarsan Türkiyede daha ucuz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Kontratlı fiyattır. Amerikada da iphone 199$ ama aylık 100$ (250 lira) fatura ödüyorlar. Eğer fatura ile hesaplarsan Türkiyede daha ucuz.
türkiyedeki appstorelara böle fiyatlardan gelmez dimi hocam yani normal telefoncularıma gelir acaba :)
 
0MG90

0MG90

Üye
türkiyedeki appstorelara böle fiyatlardan gelmez dimi hocam yani normal telefoncularıma gelir acaba :)
Apple Store kendisi kontratlı satmıyor. Operatörlerle anlaşıyor, ona göre fiyat biçiyorlar. Yani şu an Turkcell, Vodafone vb. yerlerden kontratlı alabilirsin ama daha kazık fiyata gelir. (Ülkemizde)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
Luck Star

Luck Star

Üye
Apple Store kendisi kontratlı satmıyor. Operatörlerle anlaşıyor, ona göre fiyat biçiyorlar. Yani şu an Turkcell, Vodafone vb. yerlerden kontratlı alabilirsin ama daha kazık fiyata gelir. (Ülkemizde)

ne kazık değil ki bizim ülkemizde :D fiyatlar böyle zaten avrupa'da 2-3 ay sonra aşırı düşüyor fiyatlar. modası battı diyorlardır orda :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
o zaman bana z3 yada z4'ü beklemekten başka bir çözüm yolu kalmadı büyük ihtimal z3 alacam şubat başında
 
Fenomenon

Fenomenon

Üye
türkiyedeki appstorelara böle fiyatlardan gelmez dimi hocam yani normal telefoncularıma gelir acaba :)
0MG90'ın da dediği gibi apple ile alakası yok, operatörler ile alakası var. bu arada z3 compact da düşünebilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper


Üst Alt