Haber Nexus 6 İlk Gününde Tükendi

Sponsorlu Bağlantılar

Murat Alper

Murat Alper

Moderator
    Konu Sahibi
Nexus 6 İlk Gününde Tükendi
Google'ın büyük bir merakla beklenen yeni akıllı telefonu Nexus 6 bugün başlayan ön siparişlerde kısa süre içierisinde tüm stoğunu eritti ve yeni bir rekora imza attı.


Google'ın kısa süre önce tanıttığı ve beklenen ilgiyi gören akıllı telefonu Nexus 6 ilk günden tükendi. Yapılan açıklamaya göre Google Play üzerinden ön sipariş alımına başlanan Nexus 6 akıllı telefon daha ilk günün sonunda eldeki tüm stoğu tüketmiş ve çok sayıda yeni müşterinin hayal kırıklığı yaşamasına sebep vermiş. Google ise gösterilen bu yoğun ilgi karşısında oldukça mutlu. Google Play üzerinden Nexus 6 ön siparişi verebilen Google müşterileri, cihazın 21 Kasım tarihinde ellerinde olacaklarına dair söz almışlar. Bu arada bildiğiniz gibi Nexus 6, önceki nesil örnekleri olan Nexus 4 ve Nexus 5 gibi bütçe dostu bir cihaz olmaktan öte, piyasadaki akranlarıyla boy ölçüşecek bir fiyat etiketine sahip Ürünün 32 GB'lık versiyonu 649 dolar ve 64 GB'lık sürümü ise 699 dolardan satışa sunuldu. . Ayrıca Nexus 6'yı kendi kanalları üzerinden satacak olan diğer şirketler ise ön sipariş alımından kaçındı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Furkan Emekli


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Keşke 6' olmasaydı be :karisti:
 
PriZm

PriZm

Üye
Valla alıcılar 6" olduğuna falan bakmıyorlar sanırım çatır çatır satıyor. :D

Ayrıca youtube dan izlediğim kadarıyla öyle aşırı büyük değil gibi. Tek elle kullanılamaz ama çift elle çok rahat kullanılır gibi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Hemen Youtube'ye Girip Bakıyorum Gelmişmi Hands-On Videolar :pc:
 

MaxipmaN

Üye
şu telefonun reklamı neden yapılmaz ki, o kadar para verip ortamda o ne yeni mi çıktı? denmesini istmem
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Valla alıcılar 6" olduğuna falan bakmıyorlar sanırım çatır çatır satıyor. :D

Ayrıca youtube dan izlediğim kadarıyla öyle aşırı büyük değil gibi. Tek elle kullanılamaz ama çift elle çok rahat kullanılır gibi.
Tabi çift elle kullanılır çünkü 3 elimiz yok :agla:
 
  • Beğen
Tepkiler: heathrow
NEXUS

NEXUS

Üye
her zamanki nexus sorunu hep tükeniyor :D
 
heathrow

heathrow

Üye
Batarya güçlü şarj sıkıntısı giderilmiş ama ekran büyük
 
NEXUS

NEXUS

Üye
ekran büyük olması çok iyi bence :)
 
The SLayeR

The SLayeR

Üye
Bence berbat 6 inc cok yanlis oldu ben bile dsnuyodum ama ekrandan sonra sogudum
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Türkiye fiyatı nedir ki? 2. Eli ne kadar olur?
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Serhan

Serhan

Üye
6 inc olması , bataryanın baya bir artmış olması demektir..
 
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Yanlış yaptı Google. Eğer 6 inç yerine 5 inç olsaydı daha çok satardı. Nexus 6 almaya hevesli ama 6 inç ekrandan çekinip almayan çok insan var.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N, Murat Alper, Kingmortall ve 1 kişi daha

furkankaya559758

Üye
Pek şaşırmadım bu kadar satmasına.
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
Bende 7 inch tablet var nefret ediyom cebe konmuyor 6 da koyyulmaz o zamn
 
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Böyle haberlere aldanmayın. Stoklar tükenmişmiş de bilmem ne. Stoka 10 tane Telefon koyarsan tabiki hemen tükenir. Sayılar olmayan hiçbir satış haberlerine aldanmayın. Google çıksın işte bu kadar sattık desin bizde ona göre tebrik edelim.
Ama lakin dediğim gibi böyle stoklar tükendi haberleri kandırmaca. Gerçekten çok satmış olsaydı gerçek sayıları yayınlarlardı.
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
bu kadar satmasını bekliyordum
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ekranı bu kadar büyük yapmasındaki mantığı hiç anlayamadım...
Nexus demek zariflik , kalite demektir . 6 inç ekranlı cihaz kullanmak şahsen beni bozar ...
 
  • Beğen
Tepkiler: The SLayeR ve Murat Alper
PriZm

PriZm

Üye
Ekranı bu kadar büyük yapmasındaki mantığı hiç anlayamadım...
Nexus demek zariflik , kalite demektir . 6 inç ekranlı cihaz kullanmak şahsen beni bozar ...
Bana kalırsa Nexus sadece geliştiricilere özel bir seri. Çünkü geliştiriciler için 6" ekran gayet normal sayılır.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Bana kalırsa Nexus sadece geliştiricilere özel bir seri. Çünkü geliştiriciler için 6" ekran gayet normal sayılır.
Gelistiriciler derken anlamadım alicim kusura bakma. :)

Galaxy nexus , nexus 4 kullanmış biri olarak cihazlardan memnundum açıkçası . ( Hoparlörleri hariç )
 


Üst Alt