bilemiyorum çok kararsızım nx300 güzel ama önemli olan kulanım+netlik kullanım olarak nx300 güzel telefon gibi istediğin yere odaklıyorsun kullanımı hoş.Ama netlil konusumda şüpheliyim bide canon deyince bir havan oluyor

Amatör diyorum ama kullandıkca lens ihtiyacı duyacaçım samsung lensler konusunda naslll