Servise göndermeni asla tavsiye etmem. Benim de şarj olma sorunum vardı, servise verdim. 1 Ay sonra telefon geri geldi ve sorun aynen devam ediyor.
Tanıdığın bildiğin bir telefoncu var ise götür. Ama önce yedek alıp bir formatlamanı tavsiye ederim. Sanmıyorum ama belki yazılımsal bir sorun olabilir.