Öneri arkadaslar xbox live ne ise yariyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

şerefli

şerefli

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar xbox live ne ise yariyor ?
ya bu ara wp li bir cihaz almak istiyorum da lumia 1020 güzel almayi düşünuyorumda xbox live da Xbox oyunlarimi oynaniyor bide o cihaz adreno 225 le nasil aciyo agir oyunu
 


serinaga

serinaga

Üye
Emin ol hiç zorlanmıyor ...
 
StartTheGame

StartTheGame

Üye
1020 de Fifa 15 de tık kasma yok ha dersen ben daha kaliteli istiyorum kamera önemli değil diye 930 al yada 1520 al yada 1030 u bekle derim
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
ya bu ara wp li bir cihaz almak istiyorum da lumia 1020 güzel almayi düşünuyorumda xbox live da Xbox oyunlarimi oynaniyor bide o cihaz adreno 225 le nasil aciyo agir oyunu


Eğer imkanınız varsa Lumia 930 ya da Lumia 1520 alın.
 
Rainesto

Rainesto

Üye
Oyun oynayacaksan ve büyük ekran sıkıntı değilse 1520 al
 
şerefli

şerefli

Üye
    Konu Sahibi
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
1020 tavsiye etmem onun önü kapatıldı gibi birşey oldu.Pek bi geleceği yok telefonun.Kamera odaklı istiyorsan arkadaşların tavsiye ettiği telefonlara bir bak onların kameralarıda iyidir
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
şerefli

şerefli

Üye
    Konu Sahibi
1020 tavsiye etmem onun önü kapatıldı gibi birşey oldu.Pek bi geleceği yok telefonun.Kamera odaklı istiyorsan arkadaşların tavsiye ettiği telefonlara bir bak onların kameralarıda iyidir
himmm o zaman başka bakalım sey iyi aslinda galaxy kzoom 67 fps aliyodu antutu benchmarktan ama ben wp li bir cihaz istiyorum bide şu wp cihazlarda xbox varya o ne işe yarıyor bi bilgin varmi
 
emz

emz

Üye
Xbox dediğimiz müzik, video ve oyunlar olarak ayrılıyor. Onlarla yapıyorsun işlerini. Ama oyun kısmı artık çok etkili değil. İşte arkadaşlarınla falan oynarken Google game tarzı birşeyler oluyor. Online oynamaya yarar ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
StartTheGame

StartTheGame

Üye
@emz çok iyi açıklamış , xbox Google game den güzel , adreno ile kasma 0 wpde bende 920 var fifa 15 en çok telefonu kasan oyunlardan bende sadece bi girişte kasıyor çok az oda yani , sonrasında kasma 0 bana kalırsa butçen de iyise ya şu güneş enerjisi ile şarj olan telefonu bekle yada 1030 u bekle yada 1520 al , android istersen Xperia Z3 derim yada LG G3 öneririm :)
 
  • Beğen
Tepkiler: emz ve şerefli
şerefli

şerefli

Üye
    Konu Sahibi
Xbox dediğimiz müzik, video ve oyunlar olarak ayrılıyor. Onlarla yapıyorsun işlerini. Ama oyun kısmı artık çok etkili değil. İşte arkadaşlarınla falan oynarken Google game tarzı birşeyler oluyor. Online oynamaya yarar ;)
himmmm anladım bende Xbox oyunu filan calistiriyo zannediyodum :D
@emz çok iyi açıklamış , xbox Google game den güzel , adreno ile kasma 0 wpde bende 920 var fifa 15 en çok telefonu kasan oyunlardan bende sadece bi girişte kasıyor çok az oda yani , sonrasında kasma 0 bana kalırsa butçen de iyise ya şu güneş enerjisi ile şarj olan telefonu bekle yada 1030 u bekle yada 1520 al , android istersen Xperia Z3 derim yada LG G3 öneririm :)
ya zaten ikinci el alicagim icin bütçe fazla sıkınti degil :D ama daha önce sony kullandim pek memnun kalmadim işin acikcasi z3 almam z2 ile aralarinda hiç bir fark yok bi kac ses özelliği dişinda ? ben g flex dusunuyorum android olarak 1030 biraz zor olur almasida 1520dr pahalı piyasasi ucuzlasi lazim biraz gene kaldik g flex e benim icin çözünurluk düşük olmasi daha iyi çünkü daha cok fps aliyo 60-65 fps aliyo g flex antutu 4 ten
 
Rainesto

Rainesto

Üye
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Büyük ekran oyunlarda kaliteye işe yarar fotoğrafların telefon ekranında daha buyuk gözükmesine , sadece pc desteği veren sitelere mobilden giriş yaptığında daha basit işlem yapmanı sağlar , 1320 yide düşünebilirsin G Flex alacağına G2 al ? Türkiye pazarı pek geniş değil ama git gide genişleyen bir telefon var , Asus Zenfone serisini duşun Bi derim ben :)
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
şerefli

şerefli

Üye
    Konu Sahibi
Büyük ekran oyunlarda kaliteye işe yarar fotoğrafların telefon ekranında daha buyuk gözükmesine , sadece pc desteği veren sitelere mobilden giriş yaptığında daha basit işlem yapmanı sağlar , 1320 yide düşünebilirsin G Flex alacağına G2 al ? Türkiye pazarı pek geniş değil ama git gide genişleyen bir telefon var , Asus Zenfone serisini duşun Bi derim ben :)
g2 hoşuma gotmiyor ips ekran n
renkleri soluk g flex daha albenisi olan bi cihaz 4k video kaydi filan var g2 de yok(ben öyle biliyorum) 1320 almam donanim olarak pek fark yok 1020 den asus zenfone güzel bak onlae cok iyi telefon ama yaygin olmadigi icin yedek parca filan sorunu olabilir yani g flex bence iyi gibi hd ekran var full hd değil ama hd olması avantaj bence fps yüksek aliyo g2 yr göre g2 45-50 fps g flex 65 fps aliyo yani bana performans önemli bide oled ekran yani oled ekranin avantajlarida belli zaten
 
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Her Türkcell ve Avea servisinde Asus Zenfone parçalarını bulabilirsin , Ankara da öyle yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Doğrudur o zaman sen daha çok Lumia veya LG ye yonel derim , Lumia 930 u düşünebilirsin?
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli
şerefli

şerefli

Üye
    Konu Sahibi
Doğrudur o zaman sen daha çok Lumia veya LG ye yonel derim , Lumia 930 u düşünebilirsin?
aynen ya benim dikkatimi g flex çok çekiyo telefonun test videolarını izle neler neler yapıyolar banamısın demiyo telefon adam 2 metreden atıyo sadece kasası eziliyo ne kırık ne bişey benim note 2 1 metreden düştü ekran tuzla buz
 
StartTheGame

StartTheGame

Üye
Samsunglar sağlam değildir sağlam telefon istiyosan NL920 derim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: şerefli


Üst Alt