Beşiktaş 1 - 0 Galatasaray

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Beşiktaş 1 - 0 Galatasaray


Beşiktaş muradına erdi


Turkcell Süper Lig'de en son 2003-2004 sezonunun 24. haftasında İstanbulspor mağlubiyetiyle liderlik koltuğuna veda eden Beşiktaş, 137 hafta süren zirve hasretine, Nobre'nin golüyle gelen 1-0'lık Galatasaray galibiyetiyle son verdi.



Kazanan takımın liderlik mücadelesinde rakiplerinin önüne geçeceği karşılaşmanın ilk dakikalarında Galatasaray baskı kurmaya çalıştı. Konuk ekip, orta sahada rakibine baskı yaparak topu kazanmaya çalıştı. Ancak kazandığı topları rakip ceza alanında iyi değerlendirmeyen sarı-kırmızılı takım, arzuladığı pozisyonları bulamadı. Galatasaray, ilk tehlikeli atağını 20. dakikada Baki'nin hatası sonrası Hakan Şükür ile yarattı. Ancak kaleci Rüştü, rakibine gol izni vermedi. Oyunu kanatlara açamayan sarı-kırmızılı takım, sonraki dakikalarda ise kalesinde üst üste pozisyonlar yaşadı. Ali Tandoğan ve Tello'nun şutlarına engel olamayan sarı-kırmızılı takım, bu pozisyonlarda topun auta gitmesiyle rahat bir nefes aldı. Beşiktaş ise rakibinin baskısı karşısında hücuma çıkmakta zorlandı. Siyah-beyazlı ekip, Galatasaray'ın iyi kapanması nedeniyle maçın ilk bölümünde net pozisyon yakalayamadı. İlk tehlikeli atağı 21. dakikada bulan Beşiktaş'ta, Holosko'nun vuruşunda kaleci Aykut topu kontrol etti. Hücumları organize eden Delgado'nun kötü gününde olmasıyla topu gol ayaklarıyla buluşturamayan Beşiktaş, ilk yarının son 5 dakikasında rakip kalede baskı kurdu. Ali Tandoğan ve Tello ile şut fırsatları yakalayan ev sahibi takım, bu oyuncuların vuruşları iyi değerlendirememesiyle gol bulamadı ve her iki takım soyunma odasına 0-0 beraberlikle gitti.
Karşılaşmanın ikinci yarısında hızlı ataklarla Galatasaray kalesini zorlayan ev sahibi Beşiktaş 56. dakikada aradığı golü buldu. Bu dakikada Delgado'nun kullandığı köşe atışından gelen topa ceza sahasında iyi yükselen Nobre'nin kafa vuruşunda top direğin dibinden ağlarla buluştu. Golün ardından tüm hatlarıyla Beşiktaş kalesine yüklenmek isteyen Galatasaray, yopun top kayıpları nedeniyle ataklarını olgunlaştırmakta zorlanırken, Beşiktaş hızlı isimleriyle gol aradı ancak karşılaşmanın kalan dakikalarında başka gol olmadı ve derbide gülen Beşiktaş, puanını 52'ye yükselterek ligin zirvesini de ele geçirmeyi başardı.

BEŞİKTAŞ: 1 - GALATASARAY: 0

STAT: BJK İnönü
HAKEMLER: Bünyamin Gezer,Erhan Sönmez, Mustafa Sönmez

BEŞİKTAŞ: Rüştü, İbrahim Kaş, Gökhan Zan, Baki, İbrahim Üzülmez, Ali Tandoğan (Dk. 90 Batuhan), İbrahim Toraman, Delgado (Dk. 77 Serdar Özkan), Tello (Dk. 90 Aydın), Holosko, Nobre
YEDEKLER: Hakan Arıkan, Mehmet Sedef, Ethem, Serdar Özkan, Aydın, Ricardinho, Batuhan
TEKNİK DİREKTÖR: Ertuğrul Sağlam

GALATASARAY: Aykut, Sabri (Dk. 82 Barusso), Song, Servet, Volkan, Barış, Mehmet Topal, Arda, Hakan Balta (Dk. 70 Nonda), Hakan Şükür, Ümit
YEDEKLER: Orkun, Emre, Bouzid, Okan, Mehmet Güven, Barusso, Nonda
TEKNİK DİREKTÖR: Karl Heinz Feldkamp

GOL: Nobre (Dk. 56)
SARI KARTLAR: İbrahim Toraman, İbrahim Kaş (Beşiktaş), Barış Özbek, Arda (Galatasaray)

İLK YARIDAN DAKİKALAR
6. Dakikada sol kanatta başlayan Galatasaray atağında Hakan Balta'nın ceza sahasına yaptığı ortada topla buluşan Ümit Karan topu yanındaki Barış'a bıraktı. Barış'ın sert şutu üstten auta gitti.

14. Dakikada Nobre'nin düşürülmesiyle Beşiktaş'ın Galatasaray yarı sahasında kazandığı serbest atışı kullanan Tello'nun ortasına arka direkte boş pozisyondaki Gökhan Zan dokunamadı ve Galatasaray kalesi büyük bir tehlike atlattı.

20. Dakikada Sabri'nin uzun mesafeli pasıyla Beşiktaş ceza sahası içerisinde buluşan Hakan Şükür'ün sol çaprazdan yaptığı vuruşta top Rüştü'de kaldı.

22. Dakikada Delgado'nun kullandığı köşe vuruşundan gelen topla altıpas içerisinde buluşan Holosko'nun ayağının ucuyla yaptığı yavaş vuruşta top Aykut'ta kaldı.

24. Dakikada Delgado'nun kullandığı serbest vuruştan gelen yüksek topa, Galatasaray ceza sahasında, Aykut'tan önce kafa vuran Nobre, topu üstten auta yolladı.

38. Dakikada gelişen Beşiktaş atağında Delgado'nun pasıyla soldan atağa katılan tello'nun orta şut karşımı vuruşunda Aykut topu kontrol etmeyi başardı.

39. Dakikada Tello'nun ortasında Song'dan seken topu kontrol eden Ali Tandoğan'ın sağ çaprazdan sol ayağıyla yaptığı sert vuruşta top yandan auta gitti.

43. Dakikada sol kanattan atağa katılan Holosko'nun geriye çıkardığı topa Galatasaray ceza sahasının sol çaprazından Tello'nun sert şutunda top yandan auta gitti.

44. Dakikada Ali Tandoğan'nın sağdan ortasında ceza alanı içinde topla buluşan Tello'nun şutunda, meşin yuvarlak savunmadan sekti. Daha sonra Mehmet Topal, topu uzaklaştırdı.

İKİNCİ YARIDAN DAKİKALAR
46. Dakikada Volkan'ın kullandığı köşe vuruşundan gelen topa Hakan Şükür'ün altıpasın önünde yaptığı kafa vuruşunu Rüştü iki hamlede önlemeyi başardı.

51. Dakikada Mehmet Topal'ın İbrahim Toraman tarafından düşürülmesiyle Galatasaray'ın Beşiktaş yarı sahasında kazandığı serbest vuruşu kaleye şut olarak kullanan Mehmet Topla'un sert şutu Beşiktaş defansından döndü. Bu pozisyonda İbrahim Toraman sarı kart gördü.

54. Dakikada Galatasaray ceza sahasının önünde Nobre'nin pasıyla buluşan Delgado'nun sert şutu üstten auta gitti.

GOL 56. Dakikada Delgado'nun kullandığı köşe atışından gelen topa ceza sahasında iyi yükselen Nobre'nin kafa vuruşunda top direğin dibinden ağlarla buluştu. 1-0

61. Dakikada Ali Tandoğan'ın sağ kanattan yaptığı ortayla arka direkte buluşan Tello'nun oldukça dar açıdan yaptığı sert vuruşta top Aykut'tan döndü.

64. Dakikada Galatasaray yarı sahasında aldığı topla ilerleyen ve ceza sahasına giren Holosko'nun yerden sert şutu yandan auta gitti.

66. Dakikada sağ kanattan atağa katılna Sabri'nin Beşiktaş ceza sahasına yaptığı kavisli ortaya iyi yükselen Hakan Şükür'ün kafa vuruşunda top yandan auta gitti.

67. Dakikada Galatasaray defansının hatası sonucunda bir anda Aykut'la karşı karşıya kalan Nobre'nin şutu Aykut'tan döndü. Dönen topa Holosko hareketlendi ancak Aykut topa hakim olmayı başardı.

68. Dakikada Beşiktaş ceza sahasının dışında topla buluian Hakan Balta'nın sert şutu üstten auta gitti.

73. Dakikada sağ kanattan hareketlenen Holosko'nun ceza sahasına attığı topla altıpasın önünde buluşan Nobre'nin Aykut'la karşı karşıya kaldığı pozisyonda yaptığı vuruşta top yandan auta gitti.


MAÇTAN NOTLAR

Beşiktaş ile Galatasaray arasında oynanan derbi maça sporseverler büyük ilgi gösterirken, BJK İnönü Stadı tribünleri tamamen doldu.

Derbinin başlamasına saatler kala tribünleri dolduran iki takım taraftarları, büyük bir coşkuyla tuttukları takımlar lehine tezahüratlar yaptı.

Galatasaraylı taraftarlar için eski açık tribünde ayrılan bin 607 kişilik bölüm de dolarken, karşılaşmayı yaklaşık 32 bin sporsever izledi.

CISSE'NİN YERİNE İBRAHİM TORAMAN
Beşiktaş Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Çaykur Rizespor ile oynanan Fortis Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında sakatlanan Fransız futbolcu Cisse'nin yerine ön liberoda İbrahim Toraman'ı görevlendirdi.

Yine aynı maçta sakatlanan Hırvat futbolcu Gordon Schildenfeld'in yerine ise savunmanın göbeğinde Baki forma giyerken, İbrahim Toraman'ın ön liberoya alınması nedeniyle savunmanın sağında İbrahim Kaş oynadı.

Ertuğrul Sağlam, Çaykur Rizespor maçında ilk 11'de oynattığı kaleci Hakan'ı bu kez yedek soyundurup, derbide kaleyi Rüştü'ye teslim etti.

ALİ TANDOĞAN VE GÖKHAN ZAN DA İLK 11'DE
Beşiktaş'ta sakatlığı geçen Gökhan Zan ile kırmızı kart cezası biten Ali Tandoğan derbi maçta formalarına kavuştu.

Gökhan Zan, Baki ile birlikte savunmanın göbeğinde oynarken, Ali Tandoğan orta sahanın sağında görev yaptı.

Bu arada sakatlıkları nedeniyle uzun süredir takımdaki yerini alamayan Serdar Özkan ve Mehmet Sedef ise 18 kişilik maç kadrosuna alındı.

Siyah-beyazlılarda sakatlıkları bulunan Bobo, Cisse, Schildenfeld ve Serdar Kurtuluş kadroda yer almadı.

HOLOSKO VE RÜŞTÜ'NÜN İLK GALATASARAY DERBİSİ
Beşiktaş'ın devre arasında transfer ettiği Filip Holosko ile kaleci Rüştü Reçber, siyah-beyazlı formayla ilk kez bir Galatasaray derbisine çıktı.

Kaleci Rüştü, ligin ilk yarısında Ali Sami Yen Stadı'nda oynanan derbi maçta forma giymemişti.

BAŞKAN DEMİRÖREN PROTOKOL TRİBÜNÜNE OTURDU
Son maçlarda protokol tribünü yerine, farklı bir yerde oturmayı tercih eden Beşiktaş Kulübü Başkanı Yıldırım Demirören, derbi maçta protokol tribününe geri döndü.

Daha önce basın tribünü ile protokol tribünü arasındaki bölümde oturan Demirören, derbiyi Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, Futbol Federasyonu Başkanı Hasan Doğan ve Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Adnan Polat ile birlikte protokol tribününden izledi.

Özhan Canaydın ise hafta içindeki Fenerbahçe maçında olduğu gibi yine derbiyi izlemeye gelmedi.

KAPALI TRİBÜNDE BAYRAK ŞOV
Beşiktaşlı taraftarlar, kapalı tribünde yaptıkları bayrak şovuyla takımlarına destek verdi.

Kapalı tribünde büyük siyah-beyazlı bayrakları sallayan taraftarlar tribünü adeta karnaval yerine çevirdi.

Öte yandan, siyah-beyazlı taraftarlar kapalı tribünde, ''Şampiyonluklarımızı, bestelerimizi çalabilirsiniz, ama ruhumuzu asla'' yazılı pankart açtı.

Galatasaraylı taraftarlar ise maç öncesi açtıkları parlak sarı-kırmızı renklerdeki kağıtlarla, oturdukları tribünü adeta sarı-kırmızıya boyadı.

''ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ''
Karşılaşmanın başlamasına kısa bir süre kala Beşiktaş taraftarları kapalı tribünde Türk bayrağı ve ''Şehitler ölmez, vatan bölünmez'' yazısının bulunduğu dev bayrağı açtı.

Bu sırada Beşiktaş ve Galatasaray tribünleri birlikte ''Şehitler ölmez, vatan bölünmez'' diye tezahüratta bulunup, terörü lanetledi.

Maç öncesi Irak'ın kuzeyinde gerçekleştirilen sınır ötesi harekatta şehit düşen askerler için saygı duruşunda bulunuldu. Bu sırada tribünlerden ''Şehitler ölmez, vatan bölünmez'', ''Kahrolsun PKK'' tezahüratları yapıldı.

Devlet Bakanı Murat Başesgioğlu, ''Şehitler ölmez, vatan bölünmez'' yazılı bayrakla ilgili olarak ''Alkışlamaya değer bir tablo. Futbol seyircimizin bu hassasiyetine hayranlık duymamak mümkün değil'' dedi.

Başesgioğlu, bir soru üzerine, kendisinin Beşiktaşlı olduğunu belirterek, ''Beşiktaşlıyım, ama hepsi bizim kulübümüz. İyi oynayan kazansın'' şeklinde konuştu.

GALATASARAY CEPHESİ
Galatasaray, zorlu Beşiktaş maçına 4 eksikle çıktı.

Sarı-kırmızılı ekipte, kırmızı kart cezalısı olan Lincoln'ün yanı sıra hasta olan Ayhan, sakatlıkları bulunan Serkan ve Hasan oynayamadı. ''Cim bom'' da uzun süreli sakatlık yaşayan Uğur ile Linderoth da kadroda yer almazken, Carrusca kadroya giremedi.

Teknik direktör Karl Heinz Feldkamp, Fortis Türkiye Kupası maçında gördüğü kırmızı kart nedeniyle derbide forma giymeyen Lincoln'ün yerine Hakan Balta'yı ilk 11'de oynattı. Feldkamp, bunun dışında kadroda bir değişiklik yapmazken, kalede yine Aykut'u oynattı.

Fenerbahçe maçında sakatlık yaşayan ve son ana kadar oynayıp, oynamayacağı belli olmayan Servet, Beşiktaş karşısında ilk 11'de forma giydi.

TEK YABANCI
Ligde ve Avrupa'da bir dönem yalnızca Türk oyunculardan kurulu kadrolarla maçlara çıkan Galatasaray, Beşiktaş karşılaşmasına ise ilk 11'de tek yabancıyla çıktı.

Sarı-kırmızılı ekipte yabancı oyunculardan sadece Song ilk 11'de oynarken, Barusso, Bouzid ve Nonda da yedek kulübesinde yer aldı.

LINCOLN BEŞİKTAŞ MAÇI GÖREMEDİ
Sezon öncesinde Galatasaray'a transfer edilen Brezilyalı yıldız Lincoln, Beşiktaş derbisi yaşayamadı.

Ligin ilk yarısındaki Beşiktaş maçı öncesi Feldkamp tarafından kadro dışı bırakılan Lincoln, bu hafta da kart cezası nedeniyle oynayamayınca, Beşiktaş maçı yapmadan sezonu tamamlamış oldu.

FELDKAMP 9 YIL SONRA İNÖNÜ'DE
Galatasaray Teknik Direktörü Karl Heinz Feldkamp, 9 yıl sonra teknik adam olarak BJK İnönü Stadı'na ayak bastı.

1999 yılında Beşiktaş'ın teknik patronu olan Alman teknik adam, 9 yıl sonra BJK İnönü Stadı'na çıkmış oldu.

HAKAN ŞÜKÜR, SERDAR ÖZKAN SARILDI
Maç öncesinde Hakan Şükür ile Serdar Özkan saha ortasında samimi görüntüler sergiledi.

Hakan Şükür, genç oyuncuya sarılıp öperken, Serdar Özkan samimi arkadaşı Arda ile de sarılarak birbirlerine başarılar dilediler.
 


arslansem

arslansem

Üye
Anlaşıldı ki galatasaray bu genç kadrosuyla üst üste ağır maçları çıkaramıyor...Kalli'nin kadro hatasıyla Sabri'ye o kadar sabretmesi Barusso'yla başlamaması tuz biber oldu
Beşiktaşı sallasak yıkardık ama futbolcularımız o kadar yorgundu ki koşamadılar bile
Beşiktaş kazanmadı Galatasaray maçı bıraktı
Bi teknik adam 0-0 için sahaya çıkar mı?:@
Futbolcular da buna hazır değilse sonuç böyle çıkar normaldir
Beşiktaşın bu futbolla şampiyon olacağına inanan var mı acaba?
Ben 2.yarı ilk kez beşiktaş maçını izliyorum.Bu kadar pas hatası yapan takım görmedim.
Bişey kaybetmedik üstümüzdeki takım 1 puan önde.4yıl sonra lider oldular.Sevaptır sevindirelim :)

Ousahin her fırsatta ortamı germeyelim diyen site görevlisi sensin...Böyle bi başlıkta konuyu açanda sensin...Liderlik hesapları yaptığınız hafta sivasın kötü averajıyla 3.oldunuz.İçinizde kaldı galiba fener galibiyetimiz :islik
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
kardesim benim ya macı izlemdim dersleden dolayı
maxicebe girdim ve mutlu haberi bana verdin
cok sağol kanka
 
keremerson

keremerson

Üye
BEŞİKTAŞIIIMMMMMM
HAYATTT SENSİİİNNN
DÜNYAAMMM SENSSSİİİİNNNN
HERŞEYYY SENSSİİİNNNNN
GELEECEEEKKSSSSEEEEEEEEEEE
TÜMMMMM ACIIILLLAAAARRRRR
BİİİİZZZZ HAZIRIIIIZZZZZZZZZZZ
SENDEEENNNNNNNN GEEEELLLLLSSSSİİİİİİİİNNNNNNNN
BUUU SEVDADAAAANNNNN VAZGEÇERSEEEEEKKKKK
ALLAHHHHH BELAMIIIIIIZZZIIII VERSİİİİİİNNNNNNNN.....

 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
keremerson :heyo::alkis:spr:biggrin::10numara::bud::walk:
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Beşiktaş'lı arkadaşları kutlarım.

Berbat denecek seviyede bir maç çıkaran Galatasaray'dan bir gömlek üstün oynayarak kazanmasını bildi maçı.Çok zevksizdi maç.

Ayrıca bazı şeylerin acısının sürdüğünün en güzel kanıtı konunun başlığıdır sanırım.Bu yolda devam etsin Fenerbahçe'liler Sevilla maçından sonra görecem hepsini.
 
keremerson

keremerson

Üye
Beşiktaşı sallasak yıkardık ama futbolcularımız o kadar yorgundu ki koşamadılar bile
Beşiktaş kazanmadı Galatasaray maçı bıraktı
Sallasaydınızda yıkılsaydıkk kardeşiiimmmmmmmm biz mii zorladıkkk sallamayın dieeee :islik
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
BEŞİKTAŞIIIMMMMMM
HAYATTT SENSİİİNNN
DÜNYAAMMM SENSSSİİİİNNNN
HERŞEYYY SENSSİİİNNNNN
GELEECEEEKKSSSSEEEEEEEEEEE
TÜMMMMM ACIIILLLAAAARRRRR
BİİİİZZZZ HAZIRIIIIZZZZZZZZZZZ
SENDEEENNNNNNNN GEEEELLLLLSSSSİİİİİİİİNNNNNNNN
BUUU SEVDADAAAANNNNN VAZGEÇERSEEEEEKKKKK
ALLAHHHHH BELAMIIIIIIZZZIIII VERSİİİİİİNNNNNNNN.....
forumda büyük harflerle yazmak yasaktır :ehe
beşitaşı tebrik ediyorum. sadece golü atanın nobre olması zoruma gitti. bu adam belamıdır nedir ya. galtasaraya transfer edip kadro dışı bıraksak anca kurutuluruz heralde:ehe
 
arslansem

arslansem

Üye
Beşiktaş'lı arkadaşları kutlarım.

Berbat denecek seviyede bir maç çıkaran Galatasaray'dan bir gömlek üstün oynayarak kazanmasını bildi maçı.Çok zevksizdi maç.

Ayrıca bazı şeylerin acısının sürdüğünün en güzel kanıtı konunun başlığıdır sanırım.Bu yolda devam etsin Fenerbahçe'liler Sevilla maçından sonra görecem hepsini.

xxxxx
Bakalım çeyrek finale kalıp Galatasarayın Avrupadaki başarı seviyesine gelebilecekler mi?:islik bak ondan sonra oturup tartışırız siz mi iyisiniz biz mi diye.
Sanmam ama umut dünyası:kop:

--------------- Ekleme ---------------

Sallasaydınızda yıkılsaydıkk kardeşiiimmmmmmmm biz mii zorladıkkk sallamayın dieeee :islik
:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe:ehe
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Beşiktaş bu futbolla ligi 3.bitirir en iyi :oke: bu kadar iddialı konuşuyorum
Sivas ve Kayseri performansını arttırırsa eğer Beşiktaş'ı geride bırakabilirler bile
Görelim bakalım :oke:
 
1980ece

1980ece

Üye
beşiktaşı kutluyorum.ama sanmasın ki bu futbolla beşiktaş şampiyon olacak.galatasaray türkiye kupasının yorgunluğuyla bu maçı kaybetti.ama telafi edilecek çok maç var.
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Beşiktaşlı arkadaşları tebrik ederim.
Yalnız yönetici bir kişinin böyle saçma bir başlık kullanmasını kınıyorum.
Biraz daha ağır başlı başlık beklerdim :)
 
kurt bey

kurt bey

Üye
fenerbahçeli yönetcilerimiz sanırım yöneticilikle taraftarlık arasındaki farkı bu aralar özelliklede son galatasaray yenilgisinden sora ayırt edemez oldular. biraz daha olgun davranmaya davet ediyorum. Özellilede admin rütbesinde olan arkdaşları:oke:
 
POWER

POWER

Üye
Sallasak yıkardık gibi komik cümleler kurmasak ta seviyemizi bozmasak diyorum...
 
Kuzen

Kuzen

Üye
O cümlenin seviyeyle ne alakası var.Asıl seviye ile problemin başlık olması gerekir diye düşünüyorum. ;)
 
POWER

POWER

Üye
Çok alakası var ozan.Kurduğun cümle senin seviyeni bakış açını ve saygını belirler.Bugün sallasak yıkardık gibi tartışma ortamı yaratmak bence hoş bişi değildir.Onun yerine Galatasaray rakibine yüklenseyidi büyük ihtimalle kazanırdı.Gibi cümleler kurmak bu kadar mı zor.Ayrıca başlık tarafımca değiştirilmiştir bilginize ;)
 
Kuzen

Kuzen

Üye
Tartışma yaratan cümlelere bu kadar hassassınızda niye diğer konularda sizleri göremiyoruz.Birde hala iddia ediyorum o cümle tartışma yaratacak bir cümle değildir.O kişinin bakış açısına göre değişir seviye ve saygı derecesine değil.:)
 
POWER

POWER

Üye
Elimden geldiğince müdahalede bulunuyorum zaten sitedeki görevlerimden biride bu...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
612
DiaBLoS
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
602
Kingmortall


Üst Alt