Öneri 18 Gün sonra Casper via v8 Alıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Darqos

Darqos

Üye
    Konu Sahibi
18 Gün sonra Casper via v8 Alıyorum
Arkadaşlar bu sefer alıyorum kesin Telefon süper
 


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: Darqos
KayraBey

KayraBey

Üye
Hayırlı olsun
 
YaşlıTaşCocuk54

YaşlıTaşCocuk54

Üye
hayırlı olsun ne diyelim D:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Darqos
Fenomenon

Fenomenon

Üye
hayırlı olsun şimdiden
 
  • Beğen
Tepkiler: Darqos
fk555897

fk555897

Üye
Güzel telefon alınabilir. Şimdiden hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: Darqos
gericikoyluyobaz

gericikoyluyobaz

Üye
v8 mı :D ... aynı telefonu daha ucuza alabılırsın.. v8 mıcromax canvas orjınal adı. ve casper mı asla bulasma ben ocakta 3216 aldım o da baska telefon cıktı. ve cok dandıktı kırıldı yedek parcası bıle yok....v 8e 1200 lıra vercene mıcromax carvas al 774 tl cıvarı sonucta aynı telefon bı adı degısık.. 1200 lıra ya sony z1 compact ya da lg g2 al paralel daha mantıklı en azından paran cope gıtmez
 
Darqos

Darqos

Üye
    Konu Sahibi
v8 mı :D ... aynı telefonu daha ucuza alabılırsın.. v8 mıcromax canvas orjınal adı. ve casper mı asla bulasma ben ocakta 3216 aldım o da baska telefon cıktı. ve cok dandıktı kırıldı yedek parcası bıle yok....v 8e 1200 lıra vercene mıcromax carvas al 774 tl cıvarı sonucta aynı telefon bı adı degısık.. 1200 lıra ya sony z1 compact ya da lg g2 al paralel daha mantıklı en azından paran cope gıtmez

Casper via v8 de parça ,kapak kopma derdi yok iphone gibi Hem ben Casper via v8 alıcam lg kötü
 
blackaid

blackaid

Üye
casper servisi hakkında bilgim yok ama lg g2 nin bazı sorunları var yeni serilerde düzeltildi mi bilmiyorum g2 paralel ithalat almak riskli ciddi sorunlarda kullanıcı hatası deyip tamir için ücret istiyorlar.Aynı sorunu lg servisi ücretsiz yapıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: caps6
caps6

caps6

Üye
casper servisi hakkında bilgim yok ama lg g2 nin bazı sorunları var yeni serilerde düzeltildi mi bilmiyorum g2 paralel ithalat almak riskli ciddi sorunlarda kullanıcı hatası deyip tamir için ücret istiyorlar.Aynı sorunu lg servisi ücretsiz yapıyor.
yazılımsal sorun olursa hemen yardımcı oluyorlar donanımsal sorunlar ekran,çerçeve soyulma gibi sorunlarda kullanıcı hatası deyip gönderiyorlar.Bence paralel ithalat servisleri teknik servis hizmeti için hazır değiller.Şikayetlerin bazılarında tamir sonrası telefonda derin çizik,tornavida izleri vs yazanlar olmuş bu da teknik elemanlarının yetersizliğini gösteriyor.
Arkadaşlar bu sefer alıyorum kesin Telefon süper
özellikleri iyi görünüyor hayırlı olsun
 
ledayi2000

ledayi2000

Üye
via v5 aldım gayet memnunum fakat 16gb kartımı tanımadı anlamadım
 
The Pierre

The Pierre

Üye
G2 kotu değil
 

furkankaya559758

Üye
Şimdiden hayırlı olsun.
 

MaxipmaN

Üye
kaç gün kaldı
 


Üst Alt