Bu Nedir Ya? (Okul İle İlgili)

Sponsorlu Bağlantılar

NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Bu Nedir Ya? (Okul İle İlgili)
Ya Lise Çok Zora Benziyor Ya.

Almanca , Astroloji Nedir.
Hergün 8 Ders Nedir , 08:15'te girip 15:05 te çıkıyoz.
Bu Kadar da Zorluk Olmaz Ya Birde İngilizce haftada 6 Ders. , Almanca , İngilizce = Yabancı Dil
Yabancı Dili Haftada 8 ders görcez :(
 


NextWorld

NextWorld

Üye
Hayırlı olsunÖnerim 9. sınıfı gerçekten sıkı tutmanız gerisi zaten geliyor aksi halde sözümü hatırlarsınız ve pişman olursunuz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Sen ne gordun bizde arapça var 4 saat kuran 5 saat nevri donuyo insanın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
EmekHırsızı

EmekHırsızı

Üye
Sen ne gordun bizde arapça var 4 saat kuran 5 saat nevri donuyo insanın :)
imamhatip zor. Ben 10dayım eski toprağız sorun yok tek rahatsız eden kıl dönmesi ameliyati olduğum için cok oturmak bana yaramıyor okadar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: OnurYurdakul
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
NextWorld

NextWorld

Üye
9 da olacakları yazayım önceden rahat 85-90 alıyorsanız.
50-60 olacak:gun1::gun1:
Ve kesinlikle daha sonra bırakırım deme yoksa oda olmuyor baştan kesinlikle konuları günü gününe kapat:bangin:Bide bana sorun 11.sınıfım sınavın etkisi şimdiden g**müzü tutuşturdu:D
Siz ne yapın sakın bırakmayın sonra bu mesajı siz yazarsınız.:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
dogukan-

dogukan-

Üye
6:30 da kalkip 1.5 saat yola gidiyorum okul 8:30 da aciliyor 15:50 bitis senin gene iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
NextWorld

NextWorld

Üye
Çöm Nexus :p
 
  • Beğen
Tepkiler: redfoxqq, .caner. ve .NeXuS.
Sucrofe

Sucrofe

Üye
Biz 8.40'ta derse başlayıp 4.10'da çıkıyoruz. Fizik falan çok sıkıcı ya.
 
çaminci

çaminci

Üye
İlk banada zor geldi hala da zor geliyor ama napcan aga bi şekilde bitircen
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
İşte bunlar hep çömez.
 
Türk-X

Türk-X

Üye
Seneye rahatız sözü kendini avutmak gibi bişeydir ama kandır kendini motive et yoksa geçmez vakit :ehe 12.sınıftayım her geçen sene gelecek sene rahatız dedim her sene geçen seneyi arattı :blush:
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Sınıfta kalmak çok çok kolay kardeş, sınıfı geçmek aşırı zor.
Sınıfta kalmak çok çok kolay kardeş, sınıfı geçmek aşırı zor.
Yanlız ı phone ile gönderildi yazıyor halbuki 1520 ile gonderiyorum
 
.caner.

.caner.

Üye
Ya Lise Çok Zora Benziyor Ya.

Almanca , Astroloji Nedir.
Hergün 8 Ders Nedir , 08:15'te girip 15:05 te çıkıyoz.
Bu Kadar da Zorluk Olmaz Ya Birde İngilizce haftada 6 Ders. , Almanca , İngilizce = Yabancı Dil
Yabancı Dili Haftada 8 ders görcez :(
Kolay Kolay. Biz 8 saat İngilizce, 2 saat Almanca görüyoruz. 4 saat Tarih 4 saat Coğrafya 4 saat Matematik 2 saat Geometri idi geçen sene. Bu sene Felsefe falan geldi. Seviyorum ama, zaman hizli geçiyor. Dersler 80 dakika zaten.
Sınıfta kalmak çok çok kolay kardeş, sınıfı geçmek aşırı zor.
Yanlız ı phone ile gönderildi yazıyor halbuki 1520 ile gonderiyorum
Sınıfta kalmak çok zor. Bizim okulda kalan kimse yok. :D Kalinmaz ki lisede.
 


Üst Alt