İhtiyar007
Üye
Hafız değil miydin sen?nereye gidiyom

Hafız değil miydin sen?nereye gidiyom

Unutmassam açarım.
Hakkını helal et. Üstümde hakkın çok.![]()
Neyse iyi geceler herkese. Benim gözler yanlış görmeye başladı. °_°
Dipnot: Telefon veya pc ekranına bakmaktan gözler bozulmaz. Sadece yorulur.

helal olsun[emoji106]Unutmassam açarım.
Hakkını helal et. Üstümde hakkın çok.![]()
Neyse iyi geceler herkese. Benim gözler yanlış görmeye başladı. °_°
Dipnot: Telefon veya pc ekranına bakmaktan gözler bozulmaz. Sadece yorulur.
Kahkaha attırıyor.fazla izleme uyuşturucu etkisi yapıyor![]()

abi moralim bozuldu ya uydum bozuldu tek tvm vardiyaHafız değil miydin sen?![]()
İyi gecelerUnutmassam açarım.
Hakkını helal et. Üstümde hakkın çok.![]()
Neyse iyi geceler herkese. Benim gözler yanlış görmeye başladı. °_°
Dipnot: Telefon veya pc ekranına bakmaktan gözler bozulmaz. Sadece yorulur.

İnternetle idare etabi moralim bozuldu ya uydum bozuldu tek tvm vardiya

filmim vardi ama[emoji17]İnternetle idare et![]()
Biliyorum. Bu notu buradan fazla telefona bakma, gözün bozulacak diyenlere gönderdim.Göz bozukluğunun genetik olduğunu biliyor musunuz?![]()

İnanılmaz abartılar var.Bazıları üzüyor![]()
Film mi dizi mi?filmim vardi ama[emoji17]

Biliyorum. Bu notu buradan fazla telefona bakma, gözün bozulacak diyenlere gönderdim.![]()


parçalicam ya off [emoji17]İnanılmaz abartılar var.
Film mi dizi mi?![]()
Bi de anlasalarBiliyorum. Bu notu buradan fazla telefona bakma, gözün bozulacak diyenlere gönderdim.![]()
Neyse 
parçalicam ya off [emoji17]
Sakin ol lötfeen.baska tvm yokSakin ol lötfeen.
Hayırlısı olsunbaska tvm yok

[emoji17] beni seven yok ya [emoji17]Hayırlısı olsun![]()
Vardır elbet[emoji17] beni seven yok ya [emoji17]


