abi beslenirmi ya [emoji42] ben igreniyom farelerdenya2 kere hemster aldım ilki durduk yere öldü yavruydu diğeride uyuz olmuş veteriner dedi ağzının yanında bişey çıktı burda kalsın dedi bıraktım 1 hafta sonra gittiğimde öldü dedi ondan sonrada alamadım ama ginepig düşüncem var![]()
öyle deme normal fare değil bunlar sevimli evcil hayvanlar alıştın mı çok iyi oluyoabi beslenirmi ya [emoji42] ben igreniyom farelerdenya

abi beslenirmi ya [emoji42] ben igreniyom farelerdenya

Ben hayatta alamam beslwyememÇok yakın arkadaşım kedi aldığı için hamsterı ondan almak zorunda kaldım kafesi hali hazırda vardı yoksa ginepig alacaktım
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
yok be abi napcam hemsteri ben sevmem oyle seyleri .[emoji18]öyle deme normal fare değil bunlar sevimli evcil hayvanlar alıştın mı çok iyi oluyo![]()
Köpek , at , hemster gibisi yokBen hayatta alamam beslwyemem
yok be abi napcam hemsteri ben sevmem oyle seyleri .[emoji18]

benim 3 tane muhabbet kusum var yetiyor onlar banaKöpek , at , hemster gibisi yok![]()
kuşta besledimde benide kuş sarmadı ne bileyim ben ele gelir rahat sevilen hayvan seviyorumbenim 3 tane muhabbet kusum var yetiyor onlar bana
kuşumunda bi tanesi durduk yere ölmüştü 
tekilami adibirinede efes koy tuborg koy

tavsan al o vakit hamsterden iyidirkuşta besledimde benide kuş sarmadı ne bileyim ben ele gelir rahat sevilen hayvan seviyorumkuşumunda bi tanesi durduk yere ölmüştü
![]()
kuşta besledimde benide kuş sarmadı ne bileyim ben ele gelir rahat sevilen hayvan seviyorumkuşumunda bi tanesi durduk yere ölmüştü
![]()

inşallah alıcam ginepigO zaman ginepigg
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

ginepigg iyidir [emoji18]inşallah alıcam ginepig![]()
inşallah alıcam ginepig![]()
aynen ginepig için büyükce bi kafese ihtiyaç var güzelinden kaydıraklı falanBende alıcam ama alan problemli
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

aynen ginepig için büyükce bi kafese ihtiyaç var güzelinden kaydıraklı falan![]()

