0MG90
Üye
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

Barney benimkideÖncelikle biz 3 yıl süren evlilik için mi 1 sezon düğünü izledik? Hani çok seviyorlardı birbirlerini? Robin o kadar bencilmiş ki işini Barney'den daha çok önemsiyormuş. Tracy sözde Ted için ruh ikiziydi. Sözde onu çok seviyordu. Ama görünen o ki Ted Tracy'yi hiç sevmemiş. Aklı her zaman Robin'deymiş. Yana tüm dizinin yalanlar üzerine kurulu olması sinirimi bozdu. Çocuklarına da ayrı kıl oldum. Ne üvey anne meraklısılarmış. Final'in ardından kararımı verdim: Marshall ve Lily benim favori karakterlerim...
İğrenç bir finale ve kötü son 3 sezona rağmen birkaç ay sonra bir daha başlarım ben bu diziye.![]()
son biraz saçma evet ama yabancıların genel karekteri galiba bu
beni sevindiren kısımda robin zaten barneyle olmamalıydı 
Genel karakterleri oyle degil. Sadece bir insani sevdiyse bir baskasini unutmasi lazimdi. Demek ki hep icten ice Robin'i sevmis.Barney benimkideson biraz saçma evet ama yabancıların genel karekteri galiba bu
beni sevindiren kısımda robin zaten barneyle olmamalıydı
![]()
bi garip oldumvayy bee
unutmuşum bile konuyu
spoiler verdin diye sana kızdıydım içimden 
evet şimdi baktımda konuya baya bi spoiler verilmiş sanabi garip oldumspoiler verdin diye sana kızdıydım içimden
![]()

