Nickinde i olmasindan dolayı0 beğeni
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

Ban attın![]()
:
Hatalı smiley yaptığın için![]()

Çok efkarlı gördüm seni![]()
![]()

)Aurora ne laadinlediği dubstep müziğin ismini yazmadığı içinbende dubstep severim ama skrillex'in müzikleri hoşuma gitmiyor
![]()

Maxicep Android uygulaması çok yavaş niye kullanıyonSmiley atarak ban attığın için
MaxiCep Android Uygulaması ile gönderildi.

Tek boynuzlusunAdamı banladın![]()

Tapatalk kullanmadığın içinWp yüzünden
MaxiCep Android Uygulaması ile gönderildi.

Hadi ordan wifi ile bile girmiyo iki saatteAndroid uygulaması candır.
MaxiCep Android Uygulaması ile gönderildi.

