avast
Üye
ResetlediAynen, işlemci orada olsa gerek. Tüm sıcaklık kameradan vuruyor.(ama ben hiç.reset falan yaşamadım.)
ResetlediAynen, işlemci orada olsa gerek. Tüm sıcaklık kameradan vuruyor.(ama ben hiç.reset falan yaşamadım.)
Dün gece 67 derece gördüm telefon 5 dk açılmadıTelefonu yaktim sanirim47 dereceyi gordu telefon reset atti bozdummuki
@-qarapapaq-

Dün gece 67 derece gördüm telefon 5 dk açılmadı![]()

boeffla kernel çok fena ısınıyor yav. bana bir kernel söyle de ısınma sorunu olmasın
4.3 için 
Valla ben 4.3 u en son geçen ay kullanmıştımboeffla kernel çok fena ısınıyor yav. bana bir kernel söyle de ısınma sorunu olmasın4.3 için
![]()
Bende niye isinmiyo yav bu boeffla kernel 
Yuh abi 67 nasil gordun hangi telefonda gordunDün gece 67 derece gördüm telefon 5 dk açılmadı![]()

Yuh abi 67 nasil gordun hangi telefonda gordun![]()
Clash of clans oynarken elim yandı telefonu attım resmen bi baktım 67 zaten 2-3 saniye sonra kapandı soğuyana kadar açılmadı
Valla ben 4.3 u en son geçen ay kullanmıştımBende niye isinmiyo yav bu boeffla kernel
![]()
Sadece usb voltajını yükseltiyorum. Başka işime yaramıyor kernel 
Boeffla kernel olmadan yasayamam benS3 de gördümClash of clans oynarken elim yandı telefonu attım resmen bi baktım 67 zaten 2-3 saniye sonra kapandı soğuyana kadar açılmadı
Ben bi anlasam. Herkeste 10 numara, benim cihazda tık yokSadece usb voltajını yükseltiyorum. Başka işime yaramıyor kernel
![]()

2 dk oyuna baktım. durum buBoeffla kernel olmadan yasayamam ben![]()

2 dk oyuna baktım. durum bu
Bilmiyorum ama cihaz elime sicak gelmiyor benim yazan degerler pek de onemli degil bence 
Yeni kurdum zaten en yeni sürüm buymuş indirdim flashladım bendeEdit:
Sende 3.1 kullanıyorsun demekv2 de kaldım çok fena seri 3.1 yüklemeye ihtiyacım bile yok
![]()

aynen. Ben v2 de kaldım. Ultra güç modu eklenene kadar bunda kalırımYeni kurdum en yeni sürüm buymuş![]()

Bence ekleyemezler pek umut vermiyoraynen. Ben v2 de kaldım. Ultra güç modu eklenene kadar bunda kalırım![]()
Eklenirse güzel olur ama. Ben modlarla uğraşıyom şimdi 4-way reboot u kaldırcam ve s3 browseri değiştircem bug var ilk sayfayı kapatınca browser kapanıyor komple 
Bence s3 browseri daha hızlı. Beğenmedim onu hem pek pratik işlem yapamıyomBen note 3 browser kullanıyorum. Genelde opera açık, arada note 3 kullanınca pek sıkıntı olmuyor![]()
Sayfa gösterimi biraz kafa karıştırıcı. 2 saat sayfa arıyom sekmeler arasında
Bi de şu s5 temalı note 3 dosya yöneticisinde hata var. Ayarlarını değiştiremiyosun. Uyg. tekrar açtığında sıfırlanıyor. Bi romda note 3 dosya yöneticisi vardı arıyom onu koycam 
Ben ne var ne yok deniyom vallaBiraz kasıyor dosya yöneticisi, Ben daha hic oradaki seçenekleri kullanmadım. Sadece hafiza kartı telefon hafızası başka isim olmuyor![]()

Evde net yok. Anca ayda bir rom indiriyorum bendeBen ne var ne yok deniyom valla![]()

