kapanmazsa inşallahTelefonumun ajandasına ekledim.
01.01.2016 tarihinde hortlatacağım.
Allah nasip ederse inşallah...
![]()

"DalvikCache" nicki hoşuma gitti![]()
2014 hortu da bizden olsun2013 hort u![]()

AldımVaay bizim de mesajımız bulunsun
2016 ya selamlar inşallah o zamana kadar telefon almışımdır![]()

Adam şimdi DH'nin tozunu attırıyor
Var mısın yok musun![]()
Harun abi az kalmışVaay çok güzelmiş buBen de burdayım. O zaman yine mod olursam, Anıl'ın dediği gibi
O zaman okuyup güleriz![]()

6 ocak 2016 da askerliğim bitiyor $131

1 yıldır uğramamışArkadaş foruma giriyor mu
