Mars'ta Mezarlık Bulundu!

Sponsorlu Bağlantılar

___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Mars'ta Mezarlık Bulundu!
Mars'taki çalışmalarına son sürat
devam eden Curiosity keşif aracı
gönderdiği bir fotoğrafta mezarlık
tespit edildi.




Fotoğraftaki mezarlığı inceleyen bilim
adamları yaptıkları açıklamada, Gale
kraterindeki kayalıklarda tespit edilen
objenin mezarlığa benzediği doğruladı.


Arkeologlar ve Mars uzmanları önceki
delillerle beraber Mars'ta bir zamanlar
yaşam olmuş olabileceğini belirterek,
obje üzerindeki çalışmalara devam
edileceği açıklandı.

Rus bilim adamı
Prof. Dr. Aleksandr Senyanov
fotoğraftaki objenin bir mezarlık
olduğunu doğruladı. Ancak olayla ilgili
daha fazla bilgi vermedi.


Yapılan bu açıklamalar kafalardaki soru
işaretlerini daha da arttırdı.
O mezarlık
gerçekse, o mezarlığı kim yaptı? ve
kim gömüldü?


ALINTIDIR
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr


esmeran3

esmeran3

Üye
Eee yuh hani hava yoktu orda
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Önceden olupta tukenmiş olabilir abi böyle şeyler paylaşırken ben etiketler misin ilgimi çekiyor astronomi benim

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve esmeran3
esmeran3

esmeran3

Üye
Önceden olupta tukenmiş olabilir abi böyle şeyler paylaşırken ben etiketler misin ilgimi çekiyor astronomi benim

neyle gönderildiyse gönderildi.

önceden olup tükenmiş derken ?
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
önceden olup tükenmiş derken ?


Tam hatırlamıyorum venusteydi sanırım ilk başlarda su varmış ama sıcaklıktan dolayı buharlaşmış geri tekrar yağmur olarak yağmamışmı ne. Olabilecek şeyler

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___ ve esmeran3
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Önceden olupta tukenmiş olabilir abi böyle şeyler paylaşırken ben etiketler misin ilgimi çekiyor astronomi benim

neyle gönderildiyse gönderildi.
şahsen bu konuya dair iki ayrı düşüncem var

*mars'ta önceden yaşam vardı ama sonra bir çarpışma vb bir olay ile yaşam bitti!
*fotoğraftaki kaya parçaları Bize mezar gibi görünüyor bir çok kişi de bunu onayladığı için büyük bir etki yaratıyor bizlerde

kardeşim zaten ben bu vb konular dışında pek konu açmıyorum ya uzay ya uzaylılar ya da gezegenler yani :)
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3 ve ogzhnoTr
esmeran3

esmeran3

Üye
Tam hatırlamıyorum venusteydi sanırım ilk başlarda su varmış ama sıcaklıktan dolayı buharlaşmış geri tekrar yağmur olarak yağmamışmı ne. Olabilecek şeyler

neyle gönderildiyse gönderildi.

Vay bee
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
vasiyetim: Beni marsa gömün, köyüm orası benim
 
  • Beğen
Tepkiler: bebes_2 ve ___kaptan___
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
yok daha neler
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Koskoca evrende sadece bizim var olacağımıza inanmıyorum ben.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
işte beklediğim cevap :) :sirit: :tebessüm: :oke:
olur mu olur yani :bilmm

Abi inanmayanda zaten problem vardır sonsuz bir evren var ama yalnız insanlar var imkansız bişey bu. Uzaylı olabilecek turlerin bizden teknolojik olarak daha gelişmiş olarak çizgi filmlerde yansıtılması da saçma. Belki bir yerde tarımcılık yapıyolar. Karışık şeyler.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
BelaMonte

BelaMonte

Üye
Hayır cidden buna inanan var mı? Adamların yani nasanın bir uzaylı haberi yapsa tüm dünyanın saf gibi inanacağını biliyorlar. Aynı şekilde ayda da tıpa tıp insan şeklinde kaya vardı ne oldu? İnanmayın şu haberlere. Siz önce haberi "oha nasa söylemişse doğrudur o.o" düşüncesiyle değil de, kendi mantığınızla düşünün.
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Hayır cidden buna inanan var mı? Adamların yani nasanın bir uzaylı haberi yapsa tüm dünyanın saf gibi inanacağını biliyorlar. Aynı şekilde ayda da tıpa tıp insan şeklinde kaya vardı ne oldu? İnanmayın şu haberlere. Siz önce haberi "oha nasa söylemişse doğrudur o.o" düşüncesiyle değil de, kendi mantığınızla düşünün.


Hangi mantıkla duşunduğumuzu bir üst mesajda ben açıkladım.

neyle gönderildiyse gönderildi.
 
zombaka

zombaka

Üye
Olabilir ama teknolojileri gelişmiş olmayabilir belki yontma tas devrinde olabilirler hic olmadi bocek kadar kucuk canlilar olabilirler mikroskobik canlida olabilirler dünyalar savasindaki gibi ahtopata benzeye bilirler oksijen onlara zararlida gelebilir su bulunca seviniyorlar su disinda baska bisey içiyor olabilirler
 
  • Beğen
Tepkiler: ogzhnoTr

by-pegasus

Üye
uzaylılar :ehe:ehe:ehe
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Ben Şahzen Mezar Olacağına İnanmam Zaten Marsta İnsan Yüzü Suretli Bir Yapı Var Oda Aynı Şekilde Başkaları Tarafından Yapılmadı :hmmm Buyrun Buda Fotografı
 
  • Beğen
Tepkiler: ___kaptan___
___kaptan___

___kaptan___

Üye
    Konu Sahibi
Abi inanmayanda zaten problem vardır sonsuz bir evren var ama yalnız insanlar var imkansız bişey bu. Uzaylı olabilecek turlerin bizden teknolojik olarak daha gelişmiş olarak çizgi filmlerde yansıtılması da saçma. Belki bir yerde tarımcılık yapıyolar. Karışık şeyler.
Aynen ama ne açıklama olursa olsun bizden başka farklı gezegenlerde gerek yaşamın gerekse farklı varlıkların olduğuna inanıyorum :tebessüm:
Hayır cidden buna inanan var mı? Adamların yani nasanın bir uzaylı haberi yapsa tüm dünyanın saf gibi inanacağını biliyorlar. Aynı şekilde ayda da tıpa tıp insan şeklinde kaya vardı ne oldu? İnanmayın şu haberlere. Siz önce haberi "oha nasa söylemişse doğrudur o.o" düşüncesiyle değil de, kendi mantığınızla düşünün.
düşünce olgusu her insanda farklıdır ve düşünce inanca göre yön alır.
Nasa'nin yaptığı bir açıklama var ben buna her daim inanırım! (düşüncesi vardır)
nasa açıklama yapMIŞ ben buna asla ve asla inanmam (düşüncesi vardır)
ve bir de özgün düşünce ve inanç vardır

ünlü bir düşünürün söyle bir sözü var:

düşüncelerinize saygı duyuyorum ama katılmıyorum

bende bu sözü onaylıyorum, inanmak düşüncelere göre değişir kardeş saygılar :tebessüm:
Olabilir ama teknolojileri gelişmiş olmayabilir belki yontma tas devrinde olabilirler hic olmadi bocek kadar kucuk canlilar olabilirler mikroskobik canlida olabilirler dünyalar savasindaki gibi ahtopata benzeye bilirler oksijen onlara zararlida gelebilir su bulunca seviniyorlar su disinda baska bisey içiyor olabilirler
elimizde bir delil vb Birşey olmadığı için çok fazla şey düşünebiliyoruz bunlardan biri veya daha farklı şeylerde olabilir bilemiyoruz :bilmm :tebessüm:
Ben Şahzen Mezar Olacağına İnanmam Zaten Marsta İnsan Yüzü Suretli Bir Yapı Var Oda Aynı Şekilde Başkaları Tarafından Yapılmadı :hmmm Buyrun Buda Fotografı
dün bu konuları açarken bu fotoğrafı görmüştüm ama bu insan yüzüne benzeyen yapı doğal birşeydir mezar konusu ise büyük bir ihtimal ile benzetme bir yapıdır fikrimce :bilmm
 

xnes

Üye
Tesadufe bak ki hac isareti var onlarda hiristiyanmis. Bu tamamen hiristiyanlik propagandasi bizim dinimiz evrensel demeye getirmisler caktirmadan. Fotograf kesinlikle uydurma.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmetkartal, FatıhOztrk ve ___kaptan___

Benzer Konular

haydaravısyon
Cevap
4
Görüntüleme
561
Doğuş Pertez
haydaravısyon
Cevap
0
Görüntüleme
389
haydaravısyon
doctorrr
Cevap
0
Görüntüleme
681
doctorrr
doctorrr
Cevap
0
Görüntüleme
671
doctorrr


Üst Alt