Korku Hastanesi 3D Windows Phone'da!

Sponsorlu Bağlantılar

hakan848

hakan848

Üye
    Konu Sahibi
Korku Hastanesi 3D Windows Phone'da!
Merhabalar,

Unity 3D oyun motoru ile hazırladığım yeni oyunum Windows Phone Store'da yerini aldı.
Sizlerden değerli yorumlarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum.

İlginiz ve Desteğiniz için teşekkürler.
Heisen Games

Oyunu indirmek için :

 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan, jasonwie ve emreeozden


bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Yerli geliştirici oyunu olduğundan daha çok kitleye ulaşması adına WP Genel'e alınmıştır.
 
yasirtaha

yasirtaha

Üye
hayırlı olsun ellerine sağlık
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Androiddede Olsa :(
 
byibo

byibo

Üye
teşekkürler güzel oyun
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
@hakan848 Çok Teşekkür Ederim :tebessüm:
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Yapımcısı Türk ama Türkçe dil desteği yok 1 yıldızı basmamak için bir sebep yok...
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic ve blackss
drangela61

drangela61

Üye
Evet hem Türkçe dil desteğinin olmaması kötü olmuş hem de hiçbir şey anlamadım daha içeri bile giremedim??
Nasıl oynanır maksat nedir açıklarsanız sevinirim..
Saygılar

Bize her yer TrAbZoN ;)
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:tşk:
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Bi indiriyom

 
Ali Kurtaran

Ali Kurtaran

Üye
Yapımcı Türk.Ama Türkçe yok.Destek olmak istiyoruz ama bu şartlarda değil
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic, Mertinho35, ceza87 ve 1 kişi daha
sekajmer

sekajmer

Üye
Teşekkürler :)
 

onur671996

Üye
turkce dil destegi yap bu oyun cok tutulur
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
yapım türk ama türkçe değil bu ilginç bir de içerik konu nedir
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Yağız Ryan

Yağız Ryan

Üye
Afedersiniz oyun berbat onun yerine içinde 10 tane resim barındıran uygulama yazsaydınız daha çok tutulurdu. Böyle oyunlara gerek yok bence kısaca, Berbat.
 
İnternettin HOCA

İnternettin HOCA

Üye
Doğruları söylüyorum oyunbrbat :D

512 MB Ram kısıtlamasına karşı Lumia 520 ile gönderildi.
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Çok iyi değil

Fritöz ile gönderildi.
 

Kratof Man

Üye
Yönetim çok zor 520 için 1 yıldız verdim

wp hayranı
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Oyun zaten ücretsizmiş o sebepten Windows için de build edip paylaşmanızı rica ediyorum,elimde deneyecek cihaz yok ne yazık ki tadına bakmak isterim :)
Oyun berbat diyen arkadaşları da anlayışla karşılıyorum ben siz de anlayışla karşılayın lütfen,emek vermek zorken emek verilmiş bir şeyi eleştirirken acımasız olmak çok basit.
Hele ki eğitimini almadıysanız da kendi çabalarınızla yapıyorsanız aşırı zor bir iş ama insanlar eline geçen sonuca bakar...
Bu arada biraz korku probleminiz var gibime geldi,3 oyununuzdan ikisi korku oyunu :D
Şimdiden kolay gelsin ilerki oyunlarda,başarılarınızın devamını dilerim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: YENİÇeri1362 ve Aybin.Kilic


Üst Alt