tebrikler dostum çok hızlı gidiyorsun maşallahbeni geçeceksin diye korkuyorum
![]()

tesekkurlerTebrikler
Hiç sorma dostum. Adam tüm forumu tek tek takip ediyor. Rütbe alanlara hemen basıyor konuyuTesekkurler arkadaslar
Murteza is basinda![]()

bi dahakine kendi konumu kendim acacagim ama korkuyorum ya murteza benden önce davranirsaHiç sorma dostum. Adam tüm forumu tek tek takip ediyor. Rütbe alanlara hemen basıyor konuyu![]()

tesekkurler dostumtebrikler![]()

tesekkurler muratTebrikler :=)

Hiç şansın yok kankabi dahakine kendi konumu kendim acacagim ama korkuyorum ya murteza benden önce davranirsa![]()

Hiç şansın yok kanka![]()

Zaten siber saldırıya başladım. Verincem pingi lag delisi yapçamHadi birlikte hareket edip murtezayi koltugundan edelip butun üyeleri mercek altına alalım![]()


Zaten siber saldırıya başladım. Verincem pingi lag delisi yapçam
mIRC günleri geldi aklıma![]()

bir dahaki rütbene 1 mesaj kala konuyu aç zaten rütbe atlarsınbi dahakine kendi konumu kendim acacagim ama korkuyorum ya murteza benden önce davranirsa![]()

Beyin bedavabir dahaki rütbene 1 mesaj kala konuyu aç zaten rütbe atlarsın![]()
tesekkurler dostumTebrikler![]()
TesekkerlerTebrikler![]()

