The Shadow
Üye
Maybeinadına mı yapıyoosun

Zzz007![]()

Maybeinadına mı yapıyoosun

Zzz007![]()

negzuzu öldürdüm
ban yemek istemiyorum![]()
Ona sadece ben negzuz diyebilirim 
negzuzOna sadece ben negzuz diyebilirim
![]()
NEGZUZ (ŞÖÖLE AĞZIMI GERE GERE)

SİNEMALI İMZAMA BAK Bİ
Varmış zaten@LastHero Enteresan böyle nicklere balıklama atlarlar genelde![]()

Varmış zaten![]()
Şimdi farkettim hepsi ttnetin suçu
Üyeler bölümünde arama yaparken bağlantıda sıkıntı çıkmıştı zaten bu sayfa açılmadı şimdi aradım çıktı 
Neksus
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Bunu görürse kesin somurtur 
Bunu daNegzuz

