The Shadow
Üye
ooOoo ...Öğret bi zahmet

ooOoo ...Öğret bi zahmet

Öğret bi zahmet

Nexus bir sorum var
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

ArtisttttttttttttBende bilmiyorum
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
iyiyiz çok şükür sen nasılsın ihtiyarNasılsınız bakalım?![]()

Nasılsınız bakalım?![]()

44 mu 5 mi
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

Artistttttttttttt
ilk yalaka dediğini sandımWhat alka
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.

Acil göz doktoru lazım sanailk yalaka dediğini sandım![]()

1 saattir Barış manço dinliyorm bi sanatçı önerin

gözlük takıyorumAcil göz doktoru lazım sana![]()
gözlük takıyorum![]()

Hamdolsun ben de iyiyim neksusiyiyiz çok şükür sen nasılsın ihtiyar![]()

1 saattir Barış manço dinliyorm bi sanatçı önerin
neksus , nexusHamdolsun ben de iyiyim neksus![]()

