The Shadow
Üye
Keşke maxicep atomuna hapis etselermişyok maxicep hücresine hapis etmişlerdide kaçtım
Orda sıkışıp kalırdın 
Keşke maxicep atomuna hapis etselermişyok maxicep hücresine hapis etmişlerdide kaçtım
Orda sıkışıp kalırdın 
Nexusu zaptetmek zor işKeşke maxicep atomuna hapis etselermişOrda sıkışıp kalırdın
![]()

Telefonunu çalıp içeri tıkarız bizdeNexusu zaptetmek zor iş![]()

ben oradan da kaçmasının yolunu bulurdumKeşke maxicep atomuna hapis etselermişOrda sıkışıp kalırdın
![]()

kanına girdiler çocuğun , hep amerikanın oyunları bunlar.@kfahaa banlanmışiyi çocuktu
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Telefonunu çalıp içeri tıkarız bizde![]()

Neyi açsınseni tanimiyorum ac azicik bakam

bende banlandığımda @kfahaa gibi başka hesabımdan foruma duyurmuştum neden banlandım diyeO değilde bir gün bende banlanırsam benim banlandığımı sahte hesap açıp duyururum
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Neyi açsın![]()
yorganıNeyi açsın![]()
sussan olmuyor susmasan olmaz.sus bi la shadow
