Heroes and Castles v1.00.05.0~3

Sponsorlu Bağlantılar

NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Heroes and Castles v1.00.05.0~3



Heroes and Castles v1.00.05.0~3

Gereken Android Sürümü: 2.3 Ve Üzeri Gerektirir.

Açıklama:
Undead Horde ve Orc ve Goblin müttefikleri kale kapılarında, Kral ölümün eşiğinde olduğunu, ve sadece düşman ve tam imha arasında standı! , Birçok güçlü kahramanlarından birini seçin senin yanında savaşmak için bir ordu çağırmak, ve Heroes & Kaleler, 3. kişi Aksiyon-RPG, Strateji kesintisiz karışımı ve Kale Savunma elemanları kale savunmak!

Ekran Görüntüleri:





Dosya Boyutu: 5 MB APK

İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.



 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ANIL


ANIL

ANIL

Admin
Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
FeLonieS

FeLonieS

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
fk555897

fk555897

Üye
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
bmw4x4

bmw4x4

Üye
s4 i9500 görüntüde sorun var.. ama google play de uyumlu yazıyor.. şu son kitkat güncellemesi bozdu bu telefonları
 
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
s4 i9500 görüntüde sorun var.. ama google play de uyumlu yazıyor.. şu son kitkat güncellemesi bozdu bu telefonları
bendede kitkat yüklü ve bu oyunu yükledim herangi bir sorun yok.
 
bmw4x4

bmw4x4

Üye
peki sizde s4 mi var... s4 i9500 ün kitkatı sorunlu 4.3 deki açtığı çoğu oyunu 4.4 kitkat da açmıyor.. bu oyunda kesin 4.3 de çalışır.. s5 çıktı diye adamlar s4 ü bozdular. baya bi araştırdım tekrar rom kurdum falan ama anladım ki kitkatda sorun
 
NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
peki sizde s4 mi var... s4 i9500 ün kitkatı sorunlu 4.3 deki açtığı çoğu oyunu 4.4 kitkat da açmıyor.. bu oyunda kesin 4.3 de çalışır.. s5 çıktı diye adamlar s4 ü bozdular. baya bi araştırdım tekrar rom kurdum falan ama anladım ki kitkatda sorun
Bende Nexus 4 Var S4 Kullanmadığım için birşey diyemiyeceğim :)
 
bmw4x4

bmw4x4

Üye
Bende Nexus 4 Var S4 Kullanmadığım için birşey diyemiyeceğim :)

poweRV kendi grafiği olanı indirdim ve bırakıyımda conneting den kendi indirsin.. sd dosyasını netten bulup kurmuştum belki uyuşmamıştır neyse yazarım sonra duruma göre :)
 


Üst Alt