Weatherclock HTC Style Mod by Cleener [01.06.2014]

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Weatherclock HTC Style Mod by Cleener [01.06.2014]
İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer


ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
:tşk: hava durumu desteği kesilmişti uygulamada çalışıyor mu peki ?
 
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
sende mi brütüs der gibi oldu ya :(destek var mı derken bundan bahsetmeye çalışmıştım uygulama stabil ama widget bi türlü gelemedi ekrana, ekliyorum sürekli yükleniyor, söylediklerin dışında hiç bisi yapmadım aynen dediğin gibi yükledim
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
sende mi brütüs der gibi oldu ya :(destek var mı derken bundan bahsetmeye çalışmıştım uygulama stabil ama widget bi türlü gelemedi ekrana, ekliyorum sürekli yükleniyor, söylediklerin dışında hiç bisi yapmadım aynen dediğin gibi yükledim
telefonu kapatıp açtın mı ?
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
sadece temel paketi tekrar yükle ve vidget ekleden ekle bakalım ne olacak
deniyorum birazdan bu şekilde ekran görüntüsü saatlerdir
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
e hafızasında yüklü open4all dahil hepsi açık yamaların
uygulamanın temel paketi signed her türlü çalışması gerekir.büyük ihtimal başka bir program kısıtlıyor olabilir.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: ShadesOfBLUE
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
bi programlarıma göz atayım ben, umarım bi daha deneyince çalışır :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Symbianizer ve ShadesOfBLUE
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
dün @symbian_lover (Yasin) de bu programa ait ekran görüntüsü paylaştı . çalışmıyor olsa onda da çalışmazdı :)
çalıştırdım ;) başka bi hava durumu uygulaması vardı bu ne yaa diye sildim sonra widget düzeldi :) ne alaka çözemedim ama olsun :P
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye
ekran görüntüsü isteriz :) ev ekranlarına tabiki :)
mobildeyim sonra atarım ev ekranlarımla birlikte :) olayı çözdüm ramblow otomatik temizleme yapıyodu widgeti sanırım o kapatıyo :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
ShadesOfBLUE

ShadesOfBLUE

Üye


saygı ve sevgilerimle:)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi


Üst Alt