TeknoÖmer
Üye
Bi göz doktoruna git o zaman birkaç haftaya kalmaz düzelir![]()



Bi göz doktoruna git o zaman birkaç haftaya kalmaz düzelir![]()



Bizim buraya fiber kablo çekmediler internetim yavaş benim(köylü)

Aslında ben de anlamadım.ben hala o mesajın o yönünü anlamadım![]()


valla emirhan ne anladin la solesene

Çok yavaş la, akkyı aşmadığım halde yavaşlatıyolar arayıp düzelttiriyombenim sürekli kesiliyor la bu aralar. halinize şükredin.![]()
Çok yavaş la, akkyı aşmadığım halde yavaşlatıyolar arayıp düzelttiriyom

hangi numarayi ariyozÇok yavaş la, akkyı aşmadığım halde yavaşlatıyolar arayıp düzelttiriyom
Ben de iyice merak ettim.valla emirhan ne anladin la solesene
yok be bizi yiyorBen de iyice merak ettim.
50gb benim ayın yarısında bitiyo o daakk çok az la ilk hafta geçiyorum ben.![]()

yok be bizi yiyor
Her harf hatasına takılacaksak işimiz var.

4440375hangi numarayi ariyoz
50gb benim ayın yarısında bitiyo o da![]()
yiyo olum buzi isteBize salata mı diyorsun?![]()
