Silinen Üye 1145465
Kapalı Hesap
Üle 3 GB nere yetmiyorRam i yetmez onun![]()

Üle 3 GB nere yetmiyorRam i yetmez onun![]()

1110 a zor yükledim ona nasıl yüklemeyi düşünüyorsun? :?:Üle 3 GB nere yetmiyor![]()
1110 un nesi var Galaksi Not 3 ün Anırdroidi vardır1110 a zor yükledim ona nasıl yüklemeyi düşünüyorsun? :?:

Tuşları var1110 un nesi var Galaksi Not 3 ün Anırdroidi vardır
Android candır gerisi patlıcan @safak45x
Ne güzel cihaz1110 un nesi var Galaksi Not 3 ün Anırdroidi vardır
Android candır gerisi patlıcan @safak45xKadir abi bu sana gelsin

Benimkinde es pen di varTuşları var
Ne güzel cihaz![]()

Halay yok.kimse yok mu la
halay çekek
![]()
niye laHalay yok.

Bilmiyorum.niye la![]()
işler nası gidiyorBilmiyorum.
ondan haber eyle heleBildiğin gibi.işler nası gidiyorondan haber eyle hele
eyüüüüüBildiğin gibi.
Senin nasıl ciğerim?
aynı işte iş güç koşuşturuyok

Torosu satıp kamyon mu aldın?eyüüüüüaynı işte iş güç koşuşturuyok
![]()
gamyonunu alıp geliyom![]()
Gofret aşırması mı yapıyorsun yoksa?eyüüüüüaynı işte iş güç koşuşturuyok
![]()
gamyonunu alıp geliyom![]()
nabıyon dede yav böyleTest: kahve sağ hasta şahsa ateş daha gün ağa hava bağrındaTest : adres bağa fasulye şarj bandosu tufan daha anahtar yağmur tablo

5800'ın da kalemi varBenimkinde es pen di var![]()

