bilgehann1991
Üye
evet bencede bunlar daha eğlenceli büyük oyunlar artık benide sarmıyosüper ya ama bence dahaa fazla çoğalmalı b u oyunlar mini oyunlar ama bana 6 7 gb lık pc oyunlarında daha eğlenceli adam yapıyor gb gb oyunları oyun hiç güzel değil çoğu pc de çalıştırmıyor bu oyunlar harika![]()
![]()
![]()
![]()
bana fifa pes den eğlenceli, bunlar
)
uyumluluğunu xp olarak denemediysen bi de öle dene kurmayıBende bazı oyunlar açılmıyor windows8.1 kullanıyorum
yok şayet denediysen o çalışmayanlar hangisi?
Son düzenleme:



