Moderatör olmak isteyenler girsin (+Binbaşı)

Sponsorlu Bağlantılar

moderatör seçimleri sizce adil mi ?


  • Kullanılan toplam oy
    18
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Invoke

Invoke

Üye
hayır yapmak sevaptır. :ah , espiriye gel. :ah
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
kfahaa

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
Erol admin hayır işaretlemiş :) :) :)
(ve kfahaa banlanır .... )
 
0MG90

0MG90

Üye
Eyvah deşifre oldum :o
 
Invoke

Invoke

Üye
hee, evet. dedin böyle bir konu açtın. Tam anlamıyla gereksiz olmuşsun, aferin. @İhtiyar007 'de üyelik bilgilerini ver, seni kaydetsin.
 
Invoke

Invoke

Üye



gidiyom. :Dzaten gitmiştim, alıntıladın. bildirim geldi. :Dlan değişik adam. hem +binbaşı diyorsun. hem de adil diyorsun. hem de konu açıyorsun. hem de yeni mod adayı yüzbaşı. demek ki adam yüzbaşıyken mod olunca gocunmuşsun. E tabi onun 800küsür senin 1800 küsür mesajın var.
neyse üzülme, öğrenirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa ve 0MG90
kfahaa

kfahaa

Üye
    Konu Sahibi
gidiyom. :Dzaten gitmiştim, alıntıladın. bildirim geldi. :Dlan değişik adam. hem +binbaşı diyorsun. hem de adil diyorsun. hem de konu açıyorsun. hem de yeni mod adayı yüzbaşı. demek ki adam yüzbaşıyken mod olunca gocunmuşsun. E tabi onun 800küsür senin 1800 küsür mesajın var.
neyse üzülme, öğrenirsin.
ne öğrenicem :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
Söylersem büyüsü kaçar. Öğrenince anlarsın. :]
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Benden iyi moderatör olurdu :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: kfahaa
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
Mod olunca ne ayrıcalıgımız oluyor harbi bilmiyom ben :D
 

ErenMSC

Üye
Mod yardımcısı olsaydı olurdum :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Mod olunca ne ayrıcalıgımız oluyor harbi bilmiyom ben :D
Milletin artıklarını topluyorsun başka bir şey değil :D birisi forum kurallarını bozar zamanını onun için heba etmek zorunda kalırsın bu kadar :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt