Bu gece bana uyku yok

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Bu gece bana uyku yok
 


by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
bu gece banada uyku yok :zzz:
 
heathrow

heathrow

Üye
Kader sevdiceğimi benden aldı bana da uyku yok :D
 
by_aLi_1907

by_aLi_1907

Üye
:sirit:
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
belki vardır bakın vestiyere
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
haha nasıl bir his bilirim bende yazın balkon pencereyi açamıyorum :D
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Askerde araziye tatbikata çıkmıştık, çadırlar kuruldu ve herkes yatmaya hazırlanıyor, ben garip te gece için nöbet listesi düzenlemeye çalışıyorum.. Tabi ki kimse nöbet tutmak istemiyor...
az sonra askerlerden birisi yılan gördüğünü söyleyince nöbet listesine gerek kalmadı, tüm bölük sabaha kadar hep birlikte nöbet tuttuk :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1145465, 0MG90, Enes ve 1 kişi daha
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Askerde araziye tatbikata çıkmıştık, çadırlar kuruldu ve herkes yatmaya hazırlanıyor, ben garip te gece için nöbet listesi düzenlemeye çalışıyorum.. Tabi ki kimse nöbet tutmak istemiyor...
az sonra askerlerden birisi yılan gördüğünü söyleyince nöbet listesine gerek kalmadı, tüm bölük sabaha kadar hep birlikte nöbet tuttuk :ehe
:D:D
 

MaxipmaN

Üye
yatarken karnım ağrıyodu öğlene doğru kalktım 20dk tuvaletteydim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1145465
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@OMG90 öldürebildin mi?? :)
 


Üst Alt