Askerde araziye tatbikata çıkmıştık, çadırlar kuruldu ve herkes yatmaya hazırlanıyor, ben garip te gece için nöbet listesi düzenlemeye çalışıyorum.. Tabi ki kimse nöbet tutmak istemiyor...
az sonra askerlerden birisi yılan gördüğünü söyleyince nöbet listesine gerek kalmadı, tüm bölük sabaha kadar hep birlikte nöbet tuttuk