>Pessimistic.
Üye
acemi birliği sivas hudut eğitim taburu usta birliği ığdır 5. hudut alayı 3. bölük 3. karakol. Sınıra sıfır iğrenç bir yerdi.Güzelmiş fotoğrafNerede yaptın sen
![]()

Ama alışınca zor olmuyor tabi. Bu arada 12 ay'a düştü zaten bu baya iyi birşey. Çünkü 1 sene dolduktan sonra gerçekten sıkmaya başlıyordu. Sizin için en iyisi bu tam zirvedeyken bırakıyorsun.

neyse tekrar hayırlı teskereler.
Nerede yaptın sen 
