En özel hediye sizinki olsun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
En özel hediye sizinki olsun
En özel hediye sizinki olsun






Sevgililer Günü'de çok az kaldı. Ne hediye alacağınızı düşünmeyin. Sevgilinize en özel mesajı siz yazın.






 


dreamboys69

dreamboys69

Üye
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
 
keremerson

keremerson

Üye
Ünlü oldunuz dream çiftler :p:)
 
ouSahin

ouSahin

Üye
bir sevgilim yok:( kaldıkmı donsuz
 
ouSahin

ouSahin

Üye
:agla:agla:agla Nese en azından cebimden para gitmez :D:D


Yaf Ben isyanlardaydımm Devamm....... Maxicep bile Yeni Sürüme geçti Bu kızlarda sürüm oynaması yok kardeşimm

İsyan ediyorum:D:D



 
TAMER123456789

TAMER123456789

Üye
bir smiley alırız artık :thumbup:
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
:agla:agla:agla Nese en azından cebimden para gitmez :D:D


Yaf Ben isyanlardaydımm Devamm....... Maxicep bile Yeni Sürüme geçti Bu kızlarda sürüm oynaması yok kardeşimm

İsyan ediyorum:D:D
oğuz bak kavga çıkcak, banlancaz ikimizde amaaaaaaaaaaa...:ehe:ehe
ben çıkartcam erkeklerin son sürümünü...

--------------- Ekleme ---------------

bir smiley alırız artık :thumbup:
iyi fikir, tavsiye ederim yaniiiiiiiiiii:naughty:
 

omayra

Üye
Ay sevgililer gününde hediye mediye istemem saçma geliyor bana amma ve lakin şöyle özel bir günde (örneğin ilerde doğum yaptığımda) hastaneye elinde tek taş pırlanta ile gelse ve "dünyanın en güzel annesine küçücük bir hediye" dese, vallahi sevinirdim ne yalan söyleyim. Bilgisayarda yazılmış maktu yazılardan daha memnun olurdum. Elle yaptığı harika desen çalışmaları (özellikle isimlerimizin baş harflerinden oluşan süper bir çalışma vardı), yazdığı şiirler de paha biçilemez elbette ama elektronik iletiler, sanal alemdeki birtakım atraksiyonlar bana kuru geliyor sevmiyorum. Tüm bunların yanında güzel çıkmışsınız fotoğraflarda, nazar değmesin :)
 
canturgay

canturgay

Üye
Ay sevgililer gününde hediye mediye istemem saçma geliyor bana amma ve lakin şöyle özel bir günde (örneğin ilerde doğum yaptığımda) hastaneye elinde tek taş pırlanta ile gelse ve "dünyanın en güzel annesine küçücük bir hediye" dese, vallahi sevinirdim ne yalan söyleyim. Bilgisayarda yazılmış maktu yazılardan daha memnun olurdum. Elle yaptığı harika desen çalışmaları (özellikle isimlerimizin baş harflerinden oluşan süper bir çalışma vardı), yazdığı şiirler de paha biçilemez elbette ama elektronik iletiler, sanal alemdeki birtakım atraksiyonlar bana kuru geliyor sevmiyorum. Tüm bunların yanında güzel çıkmışsınız fotoğraflarda, nazar değmesin :)


walla beni bi kere daha şaşırttınn
olaylara ne kadar olumlu yaklaşıyorsunn :oke:
 

omayra

Üye
:ehe :ehe Tek taş pırlanta istiyorum amaaa :ehe Çok olumlu, en azından benim açımdan hehehehe :ehe Ama çok çok özel bir günde istiyorum, tocaaammm, duy sesimiiiiii :) Zaten biliyordur kesin, hiç söylemedim isterim diye ama o benim ciğerimi bilir :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt