''bir kadın için en güzel cümle'' :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
''bir kadın için en güzel cümle'' :)
Akşamdan kalma adam, büyük bir başağrısı ile sabah

uyanmış. Zorlukla gözlerini açıp, yerinden

doğrularak, şöyle bir etrafına bakınmış.

Komodinin üstünde bir bardak su ve iki aspirin duruyor. Yatağın

ayakucundaki sandalyede elbiseleri temiz ve ütülenmiş. Aspirinleri

içerken, komodindeki not dikkatini çekmiş;

"Sevgilim, günaydın. Kahvaltın mutfakta. Ben alışverişe çıkıyorum,

erken dönerim. Seni seviyorum".

Kalkıp, giyinmiş ve kahvaltı için mutfağa gitmiş. Bakmış oğlu

oturmuş, kahvaltı ediyor. Masada da kendi servisi ve gazeteleri

duruyor.

Oturmuş, kahvaltısına başlamış ve oğluna sormuş;

"Evlat, dün gece ne oldu, biliyor musun? "

"Evet, dün gece saat 3'ü geçiyordu, sarhoş olarak eve

geldiğinde, önce koridordaki sandalyeyi devirdin, ardından kustun,

daha sonra da odanın kapısına kafanı çarptın, bir gözün

morardı."

Adam, şaşırmış vaziyette:

"Anlayamadım. O zaman niye her şey temiz, kahvaltı hazır ve gazetem
alınmış? "

"Onu mu soruyorsun? Annem seni sürükleyerek yatak odasına götürüp

pantalonunu çıkarmaya çalıştığında,

'Bayan, beni yalnız bırakın, ben evli bir adamım' dedin"

...

 


canturgay

canturgay

Üye
adamı takdir ettim şimdii.. :oke:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
vay beee :) adama bak ;) çok takdir ettim valla..
 
Nazy

Nazy

Üye
işte Böyle Sadık Olduğumuzda Herşey güzel olur:oke:
Ama Aynı zamanda Buradaki gibi Akıllı bir kadın bulmamız lazım
saat 12 geçince yargısız infaz yapan Türk Kadınlarımız Var:ehe
 
neslein

neslein

Üye
valla helal olsun adama boylesini bulmak gercekten zor takdir ettim adamı yani :D
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
    Konu Sahibi
işte Böyle Sadık Olduğumuzda Herşey güzel olur:oke:
Ama Aynı zamanda Buradaki gibi Akıllı bir kadın bulmamız lazım
saat 12 geçince yargısız infaz yapan Türk Kadınlarımız Var:ehe
kadınlarımıza ne demek istiyosun nazy... hı??:box
görmesini bilen gözlerinde bulabilirsin aradığını.:naughty: akılsız kadın yoktur. emin olun herşeyin farkındayız.
haklıyız, ne işiniz var gecenin bi yarısına kadar dışarda, evde çoluğunla çocuğunla otur.. aaaaa:box
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
işte Böyle Sadık Olduğumuzda Herşey güzel olur:oke:
Ama Aynı zamanda Buradaki gibi Akıllı bir kadın bulmamız lazım
saat 12 geçince yargısız infaz yapan Türk Kadınlarımız Var:ehe


saat 12 geçince yargısız infaz yapan Türk Kadınlarımız Var haklısın nazy
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
yanı bı cesıt sarhostum hatırlamıyorum vakası:kop::kop::kop:
 
enigma

enigma

Üye
yeni nesilde artık kadınlar 12den sonra geliyor :kop::kop::kop::kop:
 
keremerson

keremerson

Üye
işte Böyle Sadık Olduğumuzda Herşey güzel olur:oke:
Ama Aynı zamanda Buradaki gibi Akıllı bir kadın bulmamız lazım
saat 12 geçince yargısız infaz yapan Türk Kadınlarımız Var:ehe
:oke: Bencede..

Ben olsam ben de öyle derdim :islik
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
aklımda bulunsun,güzel taktik:islik
 
c3r3n

c3r3n

Üye
kadınlarımıza ne demek istiyosun nazy... hı??:box
görmesini bilen gözlerinde bulabilirsin aradığını.:naughty: akılsız kadın yoktur. emin olun herşeyin farkındayız.
haklıyız, ne işiniz var gecenin bi yarısına kadar dışarda, evde çoluğunla çocuğunla otur.. aaaaa:box

kesinlikle katılıyorum..! :oke: ayrıca adamın verdiği cevapta gayet iyiymiş..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
helal olsun adama zor olsa gerek böyle insanlar bulmak siz bayanlar için
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Oldukça güzel bir fıkradır bu :ehe
Oldukça da yanlış yerlere açılmış, konu dışı-hikaye vs... :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
|SEÇKiN|
  • Kilitli
    • Beğen
Cevap
1
Görüntüleme
480
cnbrs56
NEXUS
Cevap
0
Görüntüleme
684
NEXUS


Üst Alt