Almancası İyi Olan Var Mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
exp_l0it

exp_l0it

Üye
3 senedir almanca görüyorum böyle almanca görmedim :D
 


BrainHacker

BrainHacker

Üye
:D
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
Was is das? :p :)
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
beytullah6767

beytullah6767

Üye
@fatihcvk
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Konu sahibi isteği üzere kapatılmıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve GDDR5
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt