G flex dediği 2,500 lira telefon.. Öyle al demekle alınmıyor işte ..Olmaz gibi zaten de lg telif hakkini alırsa hiç olmaz uğraşmayın: ))
Bu arada lg g2,lg flex,lg ve pro alın rahatlayin

G flex dediği 2,500 lira telefon.. Öyle al demekle alınmıyor işte ..![]()
g lex i aratmayacak lg g2 var ve ya yeni çıkacak olan lg g3: )Dostum yapabiliyorsun ama emin ol tam fonksiyonda çalışmıyor 2 kere dokununca ekran kapanıyor 2 kere dokununca açılmıyorKernelle alakalı, Nexus 5'e yapmışlardı. O kadar abartmayın, çok imkansız bir özellik değil, wplarda da var.
Çalışmıyor dostum çoğu kişi denemiş olmuyor diyenler çokÇalışır, yapana bağlı.
