Yardım iphone 4 sıfırlama sonrası açılış sorun?

Sponsorlu Bağlantılar

meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
iphone 4 sıfırlama sonrası açılış sorun?
arkadaşım aldığı iph4 ü sıfırladıktan sonra açılış dediğine göre galiba apple hesap doğrulama kısmında kalmış şifreyi girmeden telefon açılmıyor, galiba iphone u bul tercihi de aktif telefonun, kullanıcı adı kısmı önceki kullanıcının hesabı ona dokunamıyor sadece şifre kısmına giriş yapabiliyor ama şifreyi de bilmiyor ve bir kaç iphone servisine götürmüş bu telefon bi daha açılmaz demişler, nasıl açabiliriz telefonu, bir çözümü varmı?
 


paşa06.40

paşa06.40

Üye
Bildiğim kadarıyla açmanın bi yolu yok eski kullanıcısını bulman lazım
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
bende öyle dedim arkadaşa ama yine de foruma sorayım dedim, önceki kullanıcın da değil cihaz o da bi öncekinin hesabıyla kullanmış hiç sıfırlamamış cihazı galiba, yani şu anki sahibinden önceki 2. veya 3. adama ulaşmamız gerekecek o da zor :S
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
Mail atın o adrese durumu bildirin tel numarası bırakın geri dönüş yapacaktır tabi maile girerse.
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Mail atın o adrese durumu bildirin tel numarası bırakın geri dönüş yapacaktır tabi maile girerse.
işin kötü tarafı da o ya, maili de karakterli gözüküyor sadece ilk harf gerisi şifreli, bunu gibi; a****@apple.com , maili tam olarak bilseydim zaten güvenlik sorusuyla falan şifreyi sıfırlamaya uğraşırdım ama şansa ta yok maalesef :S
 
paşa06.40

paşa06.40

Üye
Geçmiş olsun o zaman
 
0MG90

0MG90

Üye
Geçmiş olsun ikinci el aldıysa eski sahibine diyecektiniz iCloud'u devre dışı bırakın diye
 
meg1ddo

meg1ddo

Üye
    Konu Sahibi
Geçmiş olsun ikinci el aldıysa eski sahibine diyecektiniz iCloud'u devre dışı bırakın diye
aynen icloud aktif, ama aldigi arkdsta daha oncekinin hesabiyla kullaniyomus demek o da hic sifirlamadan kullaniyormus, hic mi cozumu yok acaba ya, yani sonucta gercek sahibi de sifirladiktan sonra mailini sifresini unutabilir, apple la iletisime gecse acaba bisey degisirmi?
 
0MG90

0MG90

Üye
aynen icloud aktif, ama aldigi arkdsta daha oncekinin hesabiyla kullaniyomus demek o da hic sifirlamadan kullaniyormus, hic mi cozumu yok acaba ya, yani sonucta gercek sahibi de sifirladiktan sonra mailini sifresini unutabilir, apple la iletisime gecse acaba bisey degisirmi?
Birşey yapamazsınız malesef alırken kontrol etmesi lazımdı
 

Benzer Konular



Üst Alt