Galaxy S4 Rehber Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

HeisenbergBlue

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S4 Rehber Sorunu
Merhaba arkadaşlar benim s4 um sim rehberindeki kisileri gormuyor diger sitelerden bakip bazi şeyler denedm ama gene olmadi - Rehberden ice disa aktar dedigimde simle alakali hicborsey yok - rehberden goruntulenecek kisiler dedigimde ise sim kart baslatiliyor diyip surekli bekliyor simdiden tesekkurlerBilen yokmu nedenini
 


manguru022

manguru022

Üye
Benimde böyle sorunum var yapamadım bir türlü sonra boşvermiştin bilen varsa eger yazabilirse güzel olur
 
eskbxl

eskbxl

Üye
merhaba sim kartinizda kisiler varmi? bunun icin rehber goruntulenecek kisiler sadece sim i isaretli olarak birakin.
belkide sim kartinizdaki isileri yanlislikla silmis olabilirsiniz.
 
manguru022

manguru022

Üye
Yeni numara kayıt ederken de SİMİ secemiyoruz. Sadece telefon hafızasına edebiliyorum SIm cıkmıyor yani görünmüyor. ama ne hikmetse arama mesaj yada 3g de sıkıntı yok hat var sadece hattı telefon görmüyor
 
eskbxl

eskbxl

Üye
yeni kisi eklerken istediginiz yere kayit edebilirsiniz.
mesala numaraya gelip rehbere ekle dediginiz zaman isim uzerinde sim e taklayip kayit edilecek yeri secebilirsiniz.


umarim yardimci olmustur
 
manguru022

manguru022

Üye
yeni kisi eklerken istediginiz yere kayit edebilirsiniz.
mesala numaraya gelip rehbere ekle dediginiz zaman isim uzerinde sim e taklayip kayit edilecek yeri secebilirsiniz.


umarim yardimci olmustur

işte sorun orada secim yapılan o yer gelmiyor bizde hocam :D Direk cihaz var SİM diye bi yer yok
 
  • Beğen
Tepkiler: eskbxl
eskbxl

eskbxl

Üye
sim kartinda sorun olabilir yerinden cikartip taktinizmi?
yada sim yuvasindan normal degil.
 
manguru022

manguru022

Üye
sim kartinda sorun olabilir yerinden cikartip taktinizmi?
yada sim yuvasindan normal degil.

Denedim tabiki ama işe yaramadı. İşin garibi hat var yani arama mesaj felan yapabiliyorum ama orada cıkmıyor. MEcburen yeni ekledigim kısıleride tele atıyorum telefon bi çökse bi ton numara gidicek :D
 
eskbxl

eskbxl

Üye
kusura bakmasaniz birsey zoracam farkettinizmi benimki ve sizin ekran goruntuleriniz farkli
ben ilk numarayi yazip rehbere ekle diyorum yeni kisi deyip ordan kayit yerini secebiliyorum
kisiyi guncelle dedigim zaman kayitli oldugu yere gdiyor direkhafiza kartiniz varsa rehberden hafisaya cikar deyip yedeginizi alabilrisiniz.
 
manguru022

manguru022

Üye
kusura bakmasaniz birsey zoracam farkettinizmi benimki ve sizin ekran goruntuleriniz farkli
ben ilk numarayi yazip rehbere ekle diyorum yeni kisi deyip ordan kayit yerini secebiliyorum
kisiyi guncelle dedigim zaman kayitli oldugu yere gdiyor direkhafiza kartiniz varsa rehberden hafisaya cikar deyip yedeginizi alabilrisiniz.

O dediğin gibide yaptım yine cıkmıyor hocam :). Zaten yedegi almıstım öyle demeyi unuttum. İlgin icin yinede teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: eskbxl
eskbxl

eskbxl

Üye
rica ederim ne demek istersen komple formatla wipe data ve wipe partition yap bidaha bak yine olmazsa stock rom yukle tekrar iki wipe islemini yap.
 
manguru022

manguru022

Üye
rica ederim ne demek istersen komple formatla wipe data ve wipe partition yap bidaha bak yine olmazsa stock rom yukle tekrar iki wipe islemini yap.
Onun dısında pek problemım yok ve o işleride ben hic anlamıyorum wipe miş root muş felan hic beceremem :) böyle kalsın belki 4.4 de düzelir.
 
  • Beğen
Tepkiler: eskbxl
eskbxl

eskbxl

Üye
sen bilirsin.
 


Üst Alt